SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Isobar Polska wygrała przetarg na obsługę Tefal

Agencja Isobar Polska (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy Groupe Seb na obsługę marki Tefal.

Isobar Polska, dzięki wygranemu przetargowi zajmie się wsparciem komunikacyjnym z zakresu digital, social media, influencer marketingu oraz działań web development.

Tym samym dopełnia ofertę agencji digital performance marketing – iProspect - która zajmuje się kompleksową obsługą mediową francuskiej firmy Groupe SEB; obejmującą planowanie i zakup mediów cyfrowych i tradycyjnych, CRM, e-Retail.

- Ścisła współpraca w zespole zintegrowanym Isobar i iProspect daje możliwość  spojrzenia holistycznego na potrzeby klienta.  Oferowane rozwiązania biorą pod uwagę wszystkie punkty styku z finalnym użytkownikiem, wsparte płatnymi i organicznymi działaniami mediowymi i performance. Takie podejście daje pewność optymalizacji wartości dostarczanej klientom. Dlatego tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli tę wartość dostarczyć marce Tefal - komentuje Agnieszka Heidrich, client partner odpowiedzialna za obsługę Tefal z ramienia Isobar.

Formuła zespołów zintegrowanych w dentsu Polska opiera się na tworzeniu struktur, które ponad podziałami między spółkowymi tworzą zespoły klienckie oferujące usługi z zakresu pełnego spektrum potrzebnego do stworzenia zintegrowanego sposobu dotarcia do finalnych użytkowników.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Dołącz do dyskusji: Isobar Polska wygrała przetarg na obsługę Tefal

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl