SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Disney+ rusza w Polsce 14 czerwca, cena 28,99 zł miesięcznie

Platforma streamingowa Disney+ startuje w Polsce 14 czerwca. Cena subskrypcji w Polsce wyniesie 28,99 zł miesięcznie lub 289,90 zł w przypadku opłaty rocznej. Serwis startuje równolegle w w 42 krajach i 11 terytoriach.

Pierwszy raz Disney+, podał oficjalną datę wejścia platformy na nasz rynek podczas konferencji wynikowej za trzeci kwartał roku finansowego 2021, w sierpniu ubiegłego roku. Wtedy zapowiedziano start serwisu na lato 2022 roku. 

Miesięcznie użytkownicy zapłacą za dostęp do Disney+ 28,99 zł. Mogą zdecydować się także na pakiet roczny za 289,90 zł.

Dostęp do Disney+ na czterech urządzeniach jednocześnie

Użytkownicy Disney+ będą mogli korzystać z serwisu nawet na czterech urządzeniach jednocześnie. Przy wybranych tytułach będą mieć dostęp do funkcji IMAX Enhanced. Jednocześnie dostaną możliwość nieograniczonej liczby pobrań nawet na dziesięciu urządzeniach, a także będą mogli ustawić do siedmiu profili, w tym dostosowany specjalnie dla dzieci profil dziecięcy, który pozwala na dostęp do treści ograniczonych ze względu na wiek odbiorców. 

W ofercie nowego serwisu znajdą się nie tylko produkcje Disneya, ale także Marvela, FX (Fox), National Geographic i pod marką „Star Wars”.

W ramach ogólnorozrywkowych produkcji, w Disney+ będzie można zobaczyć takie tytuły jak „Simpsonowie” czy “Grey’s Anatomy: Chirurdzy”. Z kolei National Geographic przedstawi między innymi serial dokumentalny „The World According To Jeff Goldblum”.

Pełna lista krajów (kolejność alfabetyczna), w których Disney+ wystartuje 14 czerwca 2022 roku:

 1. Albania
2. Algieria
3. Andora
4. Arabia Saudyjska
5. Bahrajn
6. Bośnia i Hercegowina
7. Bułgaria
8. Chorwacja
9. Czarnogóra
10. Czechy
11. Egipt
12. Estonia
13. Grecja
14. Irak
15. Izrael
16. Jemen
17. Jordania
18. Katar
19. Kosowo
20. Kuwejt
21. Liban
22. Libia
23. Liechtenstein
24. Litwa
25. Łotwa
26. Macedonia Północna
27. Malta
28. Maroko
29. Oman
30. Palestyna
31. Polska
32. Południowa Afryka
33. Rumunia
34. San Marino
35. Serbia
36. Słowacja
37. Słowenia
38. Tunezja
39. Turcja
40. Watykan
41. Węgry
42. Zjednoczone Emiraty Arabskie

Zobacz: Disney+ zaoferuje tani pakiet z reklamami

Disney+ od 2019 roku

Disney+ wystartował w listopadzie 2019 r. W bibliotece ma seriale, firmy i programy wyprodukowane m.in. przez Walt Disney Studios i Walt Disney Television oraz tytuły pod markami Marvel, National Geographic, Pixar i Star Wars. - od „Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków” po najnowszą produkcję ze świata Gwiezdnych Wojen - „The Mandalorian”.

W ubiegłym roku Disney+ powiększył się też o kolekcję Star z tytułami głównie dla dojrzałych użytkowników. Są w niej dostępne tytuły wyprodukowane przez ABC, Freeform, FX, 20th Century Studios, 20th Television i Touchstone.

W Disney+ Star znajdziemy wszystkie odcinki seriali "24 godziny", "Lost" ("Zagubieni"), "Desperate Housewives" ("Gotowe na wszystko"), "The X-Files" ("Z archiwum X"), "How I Met Your Mother" ("Jak poznałem waszą matkę"), "Atlanta", "Prison Break" ("Skazany na śmierć"). Obok tego szykowane są serie Star Originals - "High School Drama Love", "Victor".

W USA od 26 marca 2021 roku miesięczny dostęp do Disney+ kosztuje 7,99 dolarów, a roczny 79,99 13,99 dolarów miesięcznie trzeba zapłacić za pakiet zawierający platformy Disney+, Hulu (w wersji z reklamami) i ESPN+.

Pakiet z Disney+, ESPN+ i Hulu bez reklam to koszt 18,99 dolarów miesięcznie. W Kanadzie dostęp do serwisu kosztuje 11,99 dolarów za miesiąc i 119,99 dolarów za rok, a w Wielkiej Brytanii 7,99 funtów za miesiąc i 79,90 funtów za rok.

Obecnie Disney+ jest dostępny m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Puerto Rico, Belgii, Danii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu, Norwegii, Szwecji, Portugalii, Austrii, Francji, Hiszpanii, Indiach, Indonezji, Irlandii, Japonii, Monako, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech.

Od startu w serwisie dostępnych jest 7,5 tys. odcinków seriali i programów oraz 500 filmów.

Nowe serwisy streamingowe w Polsce

Disney+ to nie jedyna platforma streamingowa, która pojawia się w tym roku w Polsce. ViacomCBS i Comcast przygotowują się do debiutu serwisu SkyShowtime. Jedna z kluczowych decyzji personalnych właśnie zapadła. Paneuropejskim serwisem streamingowym pokieruje w ponad 20 krajach Monty Sarhan. Sarhan będzie zarządzał serwisem z Londynu. Ostatnio był wiceprezesem ds. pozyskiwania treści w Comcast Cable, a wcześniej pracował w należącym do MGM Epix, a także ViacomCBS. Menadżer będzie nadzorował ofertę programową opartą o treści od Comcast, NBCUniversal, Sky oraz marek ViacomCBS, takich jak Showtime, Nickelodeon, Universal Pictures, Peacock, Paramount Pictures. SkyShowtime ma zadebiutować w Polsce najpóźniej, bo pod koniec roku. W ofercie mają znaleźć się też treści lokalne, dla dzieci czy dokumenty.

SkyShowtime zostanie uruchomiony na rynkach, gdzie nie działa platforma cyfrowa Sky. Debiut spodziewany jest więc w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, na Węgrzech, w Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji. Cena subskrypcji ma został ogłoszona w późniejszych miesiącach 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: Disney+ rusza w Polsce 14 czerwca, cena 28,99 zł miesięcznie

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wr2
no to dobra cena. Zwlaszcza na caly rok. A tresci tak samo dobre, jak nie lepsze, od netflixa. Generalnie C+, HBO i Disney. I nie potrzeba reszty.
odpowiedź
User
bromba i inni
Ostatnio duży konkurent wszedł do Polski z abonamentem 19,99 PLN, więc papka Disney`a za 28,99 PLN nie wróży zawojowania rynku.
odpowiedź
User
fj
Ostatnio duży konkurent wszedł do Polski z abonamentem 19,99 PLN, więc papka Disney`a za 28,99 PLN nie wróży zawojowania rynku.


Ten ostatni duży konkurent jest małą myszką w porównaniu z tym, co oferuje Disney.
odpowiedź