SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pakiety Eurosportu na Playerze z nową nazwą

W ofercie platformy internetowej Player (TVN Grupa Discovery) pakiety z treściami Eurosportu zyskały nową nazwę - Eurosport Extra. Pakiety kosztują miesięcznie od 15 zł.

Article

Pakiety Eurosport Extra na platformie Player obejmują m.in. streaming kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz dodatkowe transmisje (m.in. ze Speedway Grand Prix, trzech turniejów tenisowego Wielkiego Szlema, najważniejszych wyścigów kolarskich, Pucharu Świata we wspinacze sportowej, europejskich pucharów w piłce ręcznej, sportów zimowych na czele z Pucharem Świata w skokach narciarskich oraz igrzysk olimpijskich).

W ramach pakietów są też dostępne produkcje dokumentalne Eurosportu, takie jak „Justyna Kowalczyk – bieg przez życie", „Sportowe dziedzictwo", „Powrót na tor” czy „Niezwyciężony Arsene Wenger”.

Pakiety Eurosport Extra są dostępne w kilku wariantach:
- Eurosport Extra z reklamami na 30 dni - za 15 zł,
- Eurosport Extra z reklamami na 12 miesięcy - za 99 zł,
- Eurosport Extra bez reklam na 30 dni - za 25 zł,
- Eurosport Extra bez reklam na 12 miesięcy - za 159 zł,
- Eurosport Extra bez reklam z pakietem Kanały TV Playera na 30 dni - za 40 zł,
- Eurosport Extra bez reklam z pakietem Kanały TV Playera na 12 miesięcy - za 309 zł,

- W Eurosporcie Extra znikają ograniczenia związane z czasem ramówkowym i godzinami transmisji. Oddajemy władzę w ręce widzów, którzy sami decydują o sposobie oglądania sportu. Użytkownicy Eurosportu Extra będą mogli wracać do swoich ulubionych relacji, oglądać je na wybranym przez siebie urządzeniu, korzystać z biblioteki VOD, śledzić dodatkowe streamy, a przy niektórych wydarzeniach nawet wybrać kamerę - opisuje Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce i członek zarządu TVN.

Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl platforma Player.pl ma obecnie ok. 1,5 mln subskrybentów. TVN Grupa Discovery nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok.

W pełni subskrypcyjną ofertę wprowadzono na Playerze w lutym ub.r. Najtańszy pakiet, w ramach którego przy treściach emitowane są reklamy, kosztuje 8 zł przy zakupie na 30 dni i 49 zł na 12 miesięcy.

Według badania Mediapanel w marcu br. Player zanotował 4,21 mln użytkowników, 14,03 proc. zasięgu oraz 3 godziny, 7 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

Eurosport
autor:
2022-04-20

Dołącz do dyskusji:

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl