SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile liderem przenoszenia numerów w II kw. Play stracił najwięcej, ale z najgorszym bilansem Plus

W II kwartale 2022 roku w sieciach komórkowych przeniesiono ponad 300 tys. numerów - wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE). Wśród największych operatorów najwięcej numerów stracił Play, ale najgorszy bilans kwartalny zanotował Plus. W „wielkiej czwórce” na plusie znalazł się tylko T-Mobile Polska.

Article

Cykliczne raporty UKE przedstawiają statystyki przenoszenia numerów z wykorzystaniem zarządzanego przez regulatora systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD).

Maleje liczba przeniesionych numerów

Według najnowszego raportu, w II kwartale 2022 r. w sieciach mobilnych przeniesionych zostało łącznie 313 127 numerów. To o ponad 30 tys. mniej niż w I kwartale 2022 r., gdy przeniesiono 343 342 numery. Najwięcej numerów w sieciach mobilnych zmieniło operatora w czerwcu br., najmniej zaś w kwietniu.

T-Mobile liderem, pozostali z "wielkiej czwórki" na minusie

Wśród czterech największych operatorów komórkowych w ostatnim kwartale bilans trzech zamknął się na minusie. W wyniku przenoszenia numerów Orange Polska stracił 4,4 tys. użytkowników kart SIM, Polkomtel (operator sieci Plus) - 19,8 tys., a P4 (operator sieci Play) - ponad 15,7 tys.

Jako jedyny operator II kwartał dodatnim bilansem zakończył T-Mobile, zyskując ponad 12,1 tys. nowych użytkowników.

 

Warto podkreślić dobry wyniki sieci UPC Polska, która w II kwartale pozyskała 9 890 klientów usług mobilnych. Inna kablówka - Vectra - zakończyła ten kwartał na dużym plusie pozyskując 2 948 użytkowników kart SIM. Netia zakończyła kwartał z wynikim 2 377 kart SIM na plusie.


 

Dołącz do dyskusji: T-Mobile liderem przenoszenia numerów w II kw. Play stracił najwięcej, ale z najgorszym bilansem Plus

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Play zbiera to co wcześniej zasiał i będzie zbierał dalej jeśli nie przeprowadzi analizy i nie zmieni postępowania. Słodkie słówka nie zastąpią solidnej pracy obsługi a z błędów należy się wycofać.
odpowiedź
User
MTracz
Play zbiera to co wcześniej zasiał i będzie zbierał dalej jeśli nie przeprowadzi analizy i nie zmieni postępowania. Słodkie słówka nie zastąpią solidnej pracy obsługi a z błędów należy się wycofać.

Przede wszystkim muszą poprawić zasięg, bo to jak odstają od T-Mobile jest niebywałe. Nic dziwnego, że tam zmierzają ich uciekinierzy.
odpowiedź