SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Niech moc rozrywki będzie z Tobą!" w kampanii Polsat Box z Disney+

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z serwisem streamingowym  Disney+. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka.

Spot przenosi widzów do mieszkania rodziny Braciaków przygotowujących się do wieczornego, domowego seansu. Każdy członek rodziny ogląda swoją ulubioną produkcję z bogatej oferty Disney+ na dowolnie wybranym urządzeniu, ciesząc się możliwością korzystania ze swojej ulubionej formy relaksu.

Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.

Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.

Głównym celem kampanii jest promocja najnowszej oferty Polsat Box z dostępem do usługi Disney+ już za 35 zł/mies. Poza 50 kanałami telewizyjnymi – m.in. sportowymi, rozrywkowymi, informacyjnymi i dla dzieci – pakiet umożliwia dostęp do hitowych produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych Wojen, National Geographic i Star w usłudze Disney+.

Polsat Box oferuje pakiet z Disney+ od debiutu tej platformy streamingowej w Polsce, czyli od połowy czerwca tego roku.

Metryczka kampanii:
Kreacja: Agencja Freundschaft,
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,
Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,
Reżyser: Piotr Janowski,
Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska),
Dom mediowy: iProspect.

Dołącz do dyskusji: "Niech moc rozrywki będzie z Tobą!" w kampanii Polsat Box z Disney+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl