SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Janusz Chabior reklamuje Johnnie Walker

Marka alkoholu Johnnie Walker rusza z kampanią „City Walkers – nieodkryte ścieżki” z udziałem aktora Janusza Chabiora.

W ramach kampanii whisky „City Walkers – nieodkryte ścieżki” powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki. Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior – „The Walker”, który odwiedzając wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejsca, które wpłynęły na ich życie.

W ramach serii video zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czterech bohaterów: producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego, rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hip-hopowych w Polsce SBM –  Solara, DJ-ki Tycjany oraz youtuberki - Kasi Meciński.

Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker.

Koncept i komunikację przygotowały Diageo i agencja MSL. Scenariusz i reżyseria: Krzysztof Kosz, muzyka: Wojciech Urbański, ilustracje: Magdalena Miszczak. Produkcją spotów zajęło się studio Truskavka.

Dołącz do dyskusji: Janusz Chabior reklamuje Johnnie Walker

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Patomarketing
Czy Janek Kantor o tym wie?
odpowiedź
User
ha ha
Kto tych bohaterów wybierał? hahaha Innnnfffluencerzy...
odpowiedź