SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

JBB odświeża wizerunek marki Polanki

JBB Bałdyga prezentuje nową odsłonę parówek Polanki w postaci odświeżonych opakowań.

Zmiana w brandingu marki Polanki obejmuje na trzy kluczowe elementy - czytelność benefitów produktu, efekt w postaci m.in. ryflowanego opakowania i nowoczesnej szaty graficznej oraz na komfort użycia przez konsumentów m.in. dzięki łatwemu otwarciu.

– Liczymy, że dzięki nowej strategii marketingowo-sprzedażowej dotrzemy do jeszcze szerszego grona odbiorców zwiększając przy tym wartość sprzedaży oraz zasięg i znajomość samej marki – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor kanału nowoczesnego JBB Bałdyga.

JBB Bałdyga wprowadził na rynek markę Polanki w 2021 roku.

Dołącz do dyskusji: JBB odświeża wizerunek marki Polanki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl