SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową w Publicis Groupe

Joanna Ignaczak, dotychczasowa senior PR managerka w agencji MSL, dołączyła do zespołu communications Publicis Groupe (należą do niej m.in. agencje Leo Burnett, Starcom, Zenith), obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  

Do głównych obowiązków Ignaczak, oprócz tworzenia strategii i taktyki działań komunikacji wewnętrznej, należy zarządzanie komunikacją employer brandingową grupy. Ignaczak dołączyła do zespołu communications, kierowanego przez Piotra Ruszaka, chief communications officera Publicis Groupe i jednocześnie będzie ściśle współpracowała z talent teamem, którego liderką jest Monika Krawiec - Zaworska, chief talent officer.

- Jako największa grupa komunikacji marketingowej w Polsce, oferujemy naszym klientom wszystkie kluczowe kompetencje i usługi, niezbędne do rozwoju biznesu firm i budowania wzrostu wartości marek. Za tymi kompetencjami i usługami stoi blisko 1700 ekspertów właściwie wszystkich dziedzin marketingu i wsparcia sprzedaży. Talenty, które do nas dołączają, niezależnie od ich doświadczenia, znajdują u nas niemal nieograniczone możliwości transformowania swojej kariery, tak jak wciąż dynamicznie rozwijają się nasze Agencji i departamenty specjalistyczne - mówi Piotr Ruszak - Chcemy jeszcze mocniej niż do tej pory pokazać wyjątkowy na rynku potencjał rozwoju zawodowego w Publicis Groupe w Polsce i na świecie, ogromną Ilość wiedzy, którą można u nas zdobyć i magnetyczną kulturę naszej organizacji. Wiem, że Joanna ze swoim bogatym doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją do pracy z ludźmi, umiejętnością obserwacji i wrażliwością na potrzeby pracowników, świetnie się w nowej roli sprawdzi.

Joanna Ignaczak z branżą public relations związana jest od dwunastu lat. Specjalizuje się w obsłudze spółek mediowych, e-commerce i startupów. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych klientów z sektorów: public relations, reklamy, mediów, lifestyle, fashion & design oraz nieruchomości. Ostatnio pracowała w agencji MSL (Publicis Groupe), gdzie od 2016 roku odpowiadała za komunikację agencji, budowanie relacji z interesariuszami, Thought Leadership, Employer Branding oraz promocję nowych produktów i usług firmy.

 

Dołącz do dyskusji: Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową w Publicis Groupe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl