SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZFPR ogłasza skład jury Złotych Spinaczy

Związek Firm Public Relations ogłosił pełen skład jury XIX edycji konkursu Złote Spinacze. Przewodniczącymi grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) i Mariusz Wawer (3M). Prace oceniać będzie także Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl.

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się ponad 90 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. W składzie jury znalazła się także redaktorka prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik. Będzie oceniała prace w grupie piątej, pod przewodnictwem Marty Pokutyckiej-Mądrali, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczki prasowej, Nationale-Nederlanden.

Przewodniczącym jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

- Złote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX, przewodniczący Jury.

Skład jury konkursu Złote Spinacze 2021

Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).

Przewodniczącym pierwszej grupy jest Łukasz Malczewski, partner zarządzający w agencji d*fusion communication. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Finanse, Przemysł i infrastruktura oraz Technologia, IT, telekomunikacja.

W skład grupy weszli:

Anna Deręgowska-Watza / Managing Partner / Planet Partners

Michał Fura / Public Policy & Public Affairs Director / UPC Polska

Dariusz Jarosz / Prezes Zarządu / Martis Consulting

Maciej Jesionowski / Dyrektor Marketingu / Dentons

Marta Jóźwiak /  Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications

Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR

Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

Michał Olbrychowski / Head of Cohn & Wolfe Polska

Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders

Michał Pełczyński / Group Account  Director / Weber Shandwick

Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

Sebastian Stępak / CEO / MSL

Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej” oraz Redaktor Naczelny rp.pl

Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Mariusz Wawer, head of governmental relations & sustainability 3M Poland & East Europe Region. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Social media, Medycyna i zdrowie, Motoryzacja i transport oraz Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska

Małgorzata Bogusz / Managing Partner, Public Affairs Director / Vision Group

Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Anna Cywińska / Prezes Fundacji Nutricia

Agnieszka Durska / Szefowa Komunikacji Online / Polska Izba Ubezpieczeń

Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover

Adam Jarosz / CEO / Be Communications

Olaf Krynicki / Dyrektor Komunikacji, Rzecznik Prasowy / Samsung Polska

Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication

Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse

Wojciech Nowak / Senior Director Global Public Affairs, Region Europe / Novartis Group

Anna Papka / Public Policy Manager Operations / Amazon

Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog oraz wykładowca / Uniwersytet Warszawski

Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy

Katarzyna Życińska / Prezes Zarządu / 38 Content Communication

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Centralnej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Content marketing - branded content, Event komercyjny, PR miejsca, miasta lub regionu oraz Uroda, higiena i wellness.

W skład grupy weszli:

Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

Ewelina Głocka / Regional Public Relations Manager CEE & Nordics Region / Huawei Consumer Business Group

Marcin Gruszka / Head of Comms / Allegro

Ewa Kaczmarek / Prezes Zarządu / Synertime

Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR

Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

Ewa Ostapczuk / PR Manager / Continental Opony Polska

Przemysław Pająk / CEO oraz właściciel / Grupa Spider’s Web

Agnieszka Rzepkowska / Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej / PZU

Zuzanna Schön / Dyrektor Marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska

Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska

Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

Przewodniczącą grupy czwartej została Monika Kaczmarek-Śliwińska, dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX. Grupa oceni projekty z kategorii: PR pro bono, NGO i sektor publiczny, Sustainability i CSR Communiactions, Kampania społeczna, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze oraz Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena

Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

Katarzyna Gospodarek / Corporate Communications Director / BMW Group Polska

Ewa Hope / Dr, pracownik dydaktyczny / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Maria Ibisz / Starsza Manager w Zespole doradztwa ds. zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu w Europie Środkowej  / Deloitte Advisory

Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie Wiosna

Cyprian Maciejewski / Wiceprezes Zarządu / Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Anna Orzech / Dyrektorka ds. Komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów

Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

Elżbieta Radzka-Ferenc / Partner Zarządzający, Wiceprezes / Marketing & Communications Consultants

Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji   / Carrefour

Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy, Nationale-Nederlanden. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Kreatywność, Kultura i media oraz Moda i styl życia.

W tej grupie znaleźli się:

Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR

Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec

Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe / Resideo

Joanna Drabent / CEO / Prowly

Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard

Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji / Polpharma Group

Anna Knowska / Group Consulting Director / Grupa Komunikacja Plus

Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland

Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR

Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI

Marcin Sienkowski / Head of Marketing / OLX

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Agnieszka Kępińska-Sadowska, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki, World Travel Retail w Mondelez International. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Covid-19 PR response, PR korporacyjny, Event społeczny, Sektor spożywczy oraz Sport, turystyka i rekreacja.

W tej grupie prace ocenią:

Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut

Magdalena Kempiński / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / VEOLIA

Maciej Lasoń / Head of Communication East Europe, Board Member / Unilever

Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska

Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS

Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR

Barbara Paszkiewicz -Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

Katarzyna Przewęzikowska / Kierowniczka Zespołu ds. Relacji Zewnętrznych / Żabka

Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile

Anita Ryng / Dyrektorka ds. Komunikacji / IKEA Retail

Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska

Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska

Grzegorz Szczepański / CEO / Hill + Knowlton Strategies Poland

Maja Szewczyk / Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej / Kaufland Polska

Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji / UPFIELD

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.

Do 2 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 9 września.

Nominowanych poznamy 7 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 3 grudnia.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

W ramach XVIII edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

Dołącz do dyskusji: ZFPR ogłasza skład jury Złotych Spinaczy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kkkk
nikomu do niczego niepotrzebny bełkot i bla bla bal
0 0
odpowiedź