SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanał Sportowy sprzedał 22 tys. egz. drugiego numeru kwartalnika, wypuszcza przewodnik na mundial

Drugie wydanie drukowanego „Kwartalnika Sportowego”, sprzedawanego przez youtube’owy Kanał Sportowy, rozeszło się w ponad 22 tys. egz. Czytelnicy mogą już zamawiać przewodnik na piłkarskie mistrzostwa świata.

Krzysztof Stanowski z okładką drugiego numeru "Kwartalnika Sportowego" Article

Drugi numer „Kwartalnika Sportowego” można było zamawiać do zeszłego piątku do północy. Przez ostatnie dwie godziny na Kanale Sportowym emitowano „Hejt Park” dotyczący czasopisma. Jego motywem przewodnim jest FC Barcelona, w której od bieżącego sezonu gra Robert Lewandwski (obszerny wywiad z piłkarzem przeprowadził Tomasz Smokowski).

Ostatecznie czytelnicy zamówili nieco ponad 22 tys. egz. To prawie dwa razy więcej niż w przypadku pierwszego wydania „Kwartalnika Sportowego”, które w maju i czerwcu sprzedało się w prawie 12 tys. sztuk

 

W weekend w księgarni internetowej Kanału Sportowego pojawił się „Przewodnik Sportowy” dotyczący piłkarskich mistrzostw świata, które odbędą się od 20 listopada do 18 grudnia br. w Katarze.

Magazyn będzie można zamawiać do 21 października, do 16 września w cenie 44,90 zł, a potem - 49,90 zł. Kupione egzemplarze będą wysyłane po 7 listopada.

Krzysztof Stanowski, jeden z głównych twórców Kanału Sportowego, podczas piątkowego „Hejt Parku” stwierdził, że zamówiono papier do wydrukowania 40 tys. egz. 400-stronicowego magazynu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Od początku września dyrektorem kreatywnym wszystkich tytułów drukowanych Kanału Sportowego jest Przemysław Rudzki, który miesiąc wcześniej skończył współpracę z newonce.media.

W ub.r. Kanał Sportowy, którego głównymi twórcami i udziałowcami oprócz Krzysztofa Stanowskiego są Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.

Na YouTubie kanał działa od wiosny 2020 roku, obecnie ma ponad 890 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie ponad 420 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go. Od początku sierpnia są realizowane w nowej, większej siedzibie.

Dołącz do dyskusji: Kanał Sportowy sprzedał 22 tys. egz. drugiego numeru kwartalnika, wypuszcza przewodnik na mundial

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl