SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szklanki z naklejkami Kanału Sportowego wycofane z Biedronki. Stanowski: to wielopoziomowy fakap, przepraszam

W zeszły czwartek ze sklepów Biedronka zostały wycofane zestawy szklanek z naklejkami youtube’owego Kanału Sportowego, których jakość mocno krytykowano. - Przepraszam za ten numer. Nie nadzorowaliśmy tego w sposób właściwy. Zabrakło kontroli, uderzenia pięścią w stół, szybkiej reakcji - wyliczył Krzysztof Stanowski, współtwórca Kanału Sportowego.

Krzysztof Stanowski z zestawem szklanek Kanału SportowegoArticle

Szklanki i kieliszki Kanału Sportowego pojawiły się w sklepach Biedronka w poniedziałek 25 kwietnia. Zaoferowano trzy komplety: trzech szklanek o pojemności 665 ml, czterech kieliszków do piwa o pojemności 400 ml oraz czterech kieliszków o pojemności 410 ml. Każdy zestaw kosztuje 29,99 zł.

Ponadto można kupić pojedynczo szklanki do piwa o pojemności 510 ml w cenie 3,99 zł za sztukę.

Zapowiedziano, że to początek dłuższej współpracy Kanału Sportowego z Biedronką. - Na razie szklanki w dedykowanych opakowaniach, a w kolejnych miesiącach już brandowane produkty (m.in. kubki, bidony i ubrania) - wyliczyła Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.

Szklanki Kanału Sportowego krytykowane za naklejki

W dniu wprowadzenia szklanek do sprzedaży w mediach społecznościowych pojawiło się wiele negatywnych wpisów o nich. Klientom nie spodobało się przede wszystkim to, że na szklankach sprzedawanych w kompletach nie ma żadnego stałego oznaczenia wskazującego na Kanał Sportowy.

Na szklankach dodano jedynie nalepki z nazwą kanału, które łatwo się odklejały. - Bardzo dawno się tak nie zawiodłam. Inwestujecie w ładne pudełko, a tu taki klops, że roczne dziecko mi paznokciem zdjęło tą naklejkę w 3 sekundy. Dopiero co kupiłam facetowi waszą bluzę i chciałam mu zrobić niespodziankę do kompletu. To zrobiłam… - opisała na Twitterze użytkowniczka o nicku @nz_pl.

Stanowski: miks niezrozumienia z niedopowiedzeniem, przepraszam

We wtorek w nowym odcinku swojego programu „Dziennikarskie zero” Krzysztof Stanowski przeprosił za tę sytuację. Podkreślił, że Kanał Sportowy bierze za nią w pełni odpowiedzialność.

- Branding szklanek to miks niezrozumienia z niedopowiedzeniem, a na koniec jeszcze wdała się w to wszystko presja czasu, presja skali, presja finansowa - wyliczył. Dodał, że równocześnie w Biedronce miały pojawić się kufle z grawerowanym symbolem Kanału Sportowego, ale ich produkcję zlecono w Rosji, więc po wybuchu wojny sprawa nie doszła do skutku.

Stanowski wyjaśnił, że naklejki Kanału Sportowego na szklankach z założenia miały się łatwo odklejać, tak jak nalepki z markami standardowych naczyń, przy czym nie przekazano tej informacji odpowiednio dobrze.

- Część towaru wstrzymaliśmy, bo te naklejki to nie jest coś najgorszego, co mogło się pojawić, były jeszcze gorsze naklejki, ale tam już poszła bardzo ostra interwencja i zostały zerwane - wyjaśnił (pokazano szklankę z większą naklejką, na której oprócz nazwy Kanał Sportowy jest jego grafika w kształcie dużego koła).

- To wielopoziomowy fakap. Na każdym etapie coś, co mogło pójść źle, poszło źle - podsumował. - Jeszcze raz, jeśli do tej pory to odpowiednio nie wybrzmiało: przepraszam za ten numer - podkreślił.

Komplety szklanek Kanału Sportowego wycofane z Biedronki

Krzysztof Stanowski poinformował, że w zeszły czwartek wieczorem ze sklepów Kanału Sportowego zostały wycofane zestawy szklanek i kieliszków. Do sprzedaży nie wprowadzono też ich kolejnej partii.

- Następne zatowarowanie to raczej koło września - zapowiedział.

Stanowski zaznaczył, że Kanał Sportowy chce rozwijać współpracę z Biedronką, a także wprowadzać produkty ze swoim logo w innych sieciach sprzedażowych. - To wszystko ma sens, w tym nie ma nic złego, tylko musi to być odpowiednio jakościowe, żeby nikt nie musiał świecić oczami - zaznaczył.

W odcinku sparodiowano wpadkę Kanału Sportowego z logo na szklankach - Tomasz Smokowski jako sprzedawca próbował wcisnąć Krzysztofowi Stanowskiemu buty i ubrania sportowe, które od standardowych różniło tylko to, że mają logo Kanału Sportowego i są droższe.

 

Kanał Sportowy od ponad dwóch lat

Szklanki i kieliszki to pierwsze produkty Kanału Sportowego dostępne w sklepach stacjonarnych. Od wiosny ub.r. działa jego sklep internetowy, w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com, w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 840 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ponad 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 350 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

Pod koniec marca w sklepach Biedronka pojawiła się nowa wersja donutów Dooti Donuts - Donut Ekipa, oparta na marce grupy influencerów Ekipa. Natomiast w listopadzie ub.r. Biedronka wprowadziła do oferty nowe płatki śniadaniowe Yummer's, sygnowane marką youtuberów Team X.

Biedronka w ub.r. zanotowała 14,54 mld euro przychodów, o 11 proc. więcej niż przed rokiem. Na koniec roku miała 3 250 sklepów, po wzroście w ciągu roku o 135. D końca ub.r. wydano ok. 11,4 mln kart Moja Biedronka, sklepy codziennie odwiedzało średnio 4 mln klientów.

Dołącz do dyskusji: Szklanki z naklejkami Kanału Sportowego wycofane z Biedronki. Stanowski: to wielopoziomowy fakap, przepraszam

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl