SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski we wspólnej kampanii reklamowej?

Polski show-biznes ma nową "power couple" - prezenterów TVP Katarzynę Cichopek i Macieja Kurzajewskiego. Czy para prowadzących  "Pytanie na Śniadanie", związana także w życiu prywatnym, ma szanse na wspólne kontrakty reklamowe w nadchodzącym czasie? Zapytaliśmy ekspertów.

Katarzynę Cichopek i Macieja Kurzjewskiego możemy oglądać na małych ekranach od kilku lat - wspólnie prowadzą "Pytanie na Śniadanie", a także różnego rodzaju wydarzenia , koncerty czy gale organizowane przez Telewizję Polską.

Prezenterzy w październiku ogłosili publicznie, że są parą także w życiu prywatnym. - Najpiękniejszy prezent na 40 urodziny... M I Ł O Ś Ć. Pozdrawiamy z Izraela - napisała na Instagramie Katarzyna Cichopek.

Para udzieliła z tej okazji wspólnego wywiadu "Pytaniu na Śniadanie"  

- Myślę, że to nasze podróżowanie wynika z naszej wspólnej ciekawości świata, którą mam nadzieję, nasi widzowie również widzą. Cudownie jest poznawać miejsce nowe, odkrywać te, które znamy na nowo z kimś, kogo się kocha i z kim jest bardzo dobrze podróżować przez życie. To jest najszczęśliwszy czas - powiedział na antenie "PnŚ" Maciej Kurzajewski.

Czy kolejnym etapem wspólnej kariery medialnej pary może być kampania reklamowa? Nie od dziś wiadomo, że marketerzy chętnie angażują do działań promocyjnych znane celebryckie pary. Przykładami mogą być Małgorzata Rozenek-Majdan i jej mąż Radosław (reklamowali m.in. telekom Plus), małżeństwo Anny i Roberta Lewandowskich (kampania Lidla) czy ostatnio Małgorzata Socha i jej mąż w reklamie Apartu.

Cichopek i Kurzajewski cieszą się sympatią

Justyna Majka, PR consultant  Big Picture w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl ocenia, że potencjał reklamowy Cichopek i Kurzejewskiego zależy od rozwoju ich związku.

- Z pewnością para jest już na tym etapie atrakcyjna reklamowy dla wielu firm z sektora lifestyle, a jej potencjał może wzrosnąć w miarę jak związek pary będzie się umacniał. Momentem przełomowym i ruchu ze strony reklamodawców może okazać się ślub pary. Tutaj pole do popisu mają firmy biżuteryjne, firmy organizujące eventy oraz wesela, a także firmy wnętrzarskie w późniejszym etapie - wylicza ekspertka.

Według specjalistki analiza komentarzy na temat Cichopek i Kurzajewskiego pokazuje, że para cieszy się sympatią publiczności, przy czym trend może być wzrostowy na kolejnych etapach związku.  

- Wspólne kampanie reklamowe także zależą od sposobu w jaki para zdecyduje się funkcjonować w mediach i show biznesie - czy będą często pokazywać się razem na imprezach branżowych, czy zdecydują się razem na funkcjonowanie poza prowadzonym programem śniadaniowym? Nieprzyjemny szum medialny związany z byłymi partnerami już powoli wycisza się z powodu wyczerpania się wątków, które zostały poruszone i osadzeniem się w ludzkiej świadomości dwójki prezenterów jako pary, czego przykładem mogą być działania Małgorzaty i Radosława Majdanów, Małgorzaty Sochy i Krzysztofa Wiśniewskiego, czy też Jacka Jelonka i Oliwiera Kubiaka - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Justyna Majka.

W nieco innym tonie wypowiada się Natalia Szymczyk, head of influencer marketing agencji influencer marketingowej Stor9.

- Nie sądzę żeby w obecnym momencie jakakolwiek marka była skłonna podjąć ryzyko współpracy z Katarzyną Cichopek i Maciejem Kurzajewskim. Mówimy tutaj przede wszystkim o dużych kampaniach 360, gdzie marketerzy patrzą nie tylko na zasięgi i rozpoznawalność. Burza medialna wokół nowej pary showbiznesu z pewnością wpływa na zainteresowanie ich życiem prywatnym, ale marki niekoniecznie chcą być częścią tej ożywionej dyskusji. Trochę inaczej wygląda rzeczywistość w mediach społecznościowych, gdzie pamięć reklamodawców już nie jest tak dobra. Tutaj liczy się zasięg, liczba followersów i zaangażowana społeczność. Te warunki spełnia Katarzyna Cichopek, której aktywność komercyjna na Instagramie nie ustaje. Są to jednak bardziej punktowe i mniejsze współprace oparte na standardowym lokowaniu produktów - analizuje dla Wirtualnemedia.pl ekspertka.

Zdaniem naszej rozmówczyni ze Stor9, wymienione czynniki nie przekreślają pary w oczach branży reklamowej.

- Z pewnością nie ma na polskim rynku zbyt wielu znanych i lubianych par, których wizerunek można skutecznie wykorzystać w działaniach marketingowych. Pamiętajmy jednak, że marki, które stawiają chociażby na spójny wizerunek rodziny muszą mieć pewność, że ich przekaz reklamowy nie będzie źródłem sytuacji kryzysowej - podsumowuje Natalia Szymczyk.

Dołącz do dyskusji: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski we wspólnej kampanii reklamowej?

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tak to widzę
Powinni reklamować kancelarie adwokackie prowadzące sprawy rozwodowe.
odpowiedź
User
Jurek
Kurzajewski i Cichopek ośmieszyli reklamować kościół z Kurskimi i Popkiem są obrz...ydliwi
odpowiedź
User
niezle
To sporo mówi o nas, że tak miałka aktorka i tak mydlany dziennikarz są celebrytami top 3 w kraju. Już Majdany przy nich są barwni i godni uwagi.
odpowiedź