SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komik Rafał Rutkowski promuje wyzwanie bezmięsne Pyszne.pl „Veganuary”

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl, już po raz trzeci angażuje się w międzynarodowe wyzwanie „Veganuary”. Marka na potrzeby kampanii stworzyła postać Wege Trenera, który motywuje do wykluczenia bądź ograniczenia mięsa i innych produktów odzwierzęcych w diecie. W rolę tę wciela się aktor i komik Rafał Rutkowski.

Akcja „Veganuary” wywodzi się z Wielkiej Brytanii. Powstała w 2014 roku i szybko zyskała światowy rozgłos. Wśród jej ambasadorów są gwiazdy światowego kina, sportu, muzyki, a także politycy, m.in. burmistrz Nowego Jorku. Wyzwanie polega na tym, by przez cały styczeń wykluczyć z jadłospisu, a przynajmniej ograniczyć, wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego i żywić się wyłącznie potrawami roślinnymi.

Aby zachęcić użytkowników Internetu do udziału w wyzwaniu, Pyszne.pl stworzyło postać Wege Trenera, w którego wciela się aktor i komik Rafał Rutkowski. Wege Trener w pięciu humorystycznych filmach motywuje użytkowników Instagrama i TikToka do wzięcia udziału i wytrwania w wyzwaniu „Veganuary”. Wykreowana postać w żartobliwy sposób motywuje widzów do udziału oraz wytrwania w „bezmięsnej próbie”. Filmy publikowane są na profilach Instagram i TikTok Rafała Rutkowskiego.

 

Wege Trener w kampanii Pyszne.pl

Na potrzeby kampanii Pyszne.pl przygotowało szereg działań wspierających. Marka opracowała wspólnie z agencją badawczą Insight Lab (spółka-córka Grupy Komunikacja Plus) badanie na temat żywienia roślinnego oraz postanowień noworocznych (do których nawiązuje wyzwanie „Veganuary”). Wynika z niego m.in., że już około 4,5 mln osób w Polsce stosuje diety roślinne.

Marka uruchomiła również stronę internetową wegetrener.pl, na której internauci znaleźć mogą praktyczne informacje na temat żywienia roślinnego oraz samego wyzwania. Komunikację akcji wzmocniła współpraca z influencerami.

– Cieszymy się, że jako Pyszne.pl możemy być ich oknem do pozyskania nowych klientów. Promując akcje takie jak „Veganuary” chcemy ułatwić konsumentom eksperymentowanie z różnymi rodzajami potraw oraz wspierać pozytywne zmiany nawyków żywieniowych – podkreśla Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

Kampanię Wege Trener dla Pyszne.pl prowadzi agencja Grupa Komunikacja Plus, która odpowiada za koncept kreatywny i całość działań komunikacyjnych marki wokół akcji „Veganuary”.

W ubiegłym roku wyzwanie "Vegenuary" promował z Pyszne.pl raper Peja.

Dołącz do dyskusji: Komik Rafał Rutkowski promuje wyzwanie bezmięsne Pyszne.pl „Veganuary”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O
Faktycznie Vege - bo wygląda mało zdrowo, zaniedbany, wychudzony, jak chory.
odpowiedź
User
BezUrazy
Czy chipsy o smaku szynki, to mięso, czy ziemniak o chemicznym zapachu mięsa ? Oto jest pytanie, bo może i ja jestem Vege ?!
odpowiedź