SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komputronik zmienia logo, nowe hasło "Radość z Technologii"

Dystrybutor elektroniki Komputronik zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki.

Nowy sposób komunikacji zwraca uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreśla nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki.

- Bacznie obserwujemy zmieniający się świat, trendy i potrzeby konsumentów, dlatego podjęliśmy strategiczną decyzję o zmianie logotypu i platformy komunikacji. To dla nas kolejny krok na przód, szansa, by jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby rynku – komentuje Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Grupy Komputronik. - Pierwsze zmiany konsumenci mogą zobaczyć już w sklepie internetowym, gdzie oprócz logotypu pojawiły się też nowe funkcjonalności, które ułatwiają zakupy. Proces rebrandingu chcemy zakończyć w przeciągu najbliższych tygodni, kiedy zmienimy identyfikację wizualną we wszystkich salonach stacjonarnych - dodaje Wojciech Buczkowski.

Na górze nowe logo Komputronik, na dole poprzednia wersja

Pierwsze sygnały o zmianie strategii marka dała swoim klientom już w zeszłym roku, kiedy rozpoczęła remodeling swoich salonów. Nowy format sklepów jest bardziej nowoczesny, a klienci mogą w nim znaleźć wyraźnie wyeksponowane strefy z najpopularniejszym sprzętem – laptopy, smartfony i komputery stacjonarne z dedykowaną strefą gamingową.

 

Komputronik i "Radość z Technologii"

Wprowadzeniu logotypu towarzyszy też launch nowej platformy komunikacji "Radość z Technologii".

Główną osią kampanii są działania wizerunkowe prezentujące zmianę strategii Komputronik. Działania są prowadzone w digitalu, social mediach oraz w kanałach własnych marki.

- Czuliśmy, że nasi klienci oczekują od marki bliższych relacji, więcej luzu i emocji. Dlatego wprowadziliśmy dużą zmianę w sposobie dialogu z rynkiem, która znacząco odmładza nasz wizerunek. Zgodnie z nową strategią chcemy komunikować się z naszymi klientami wykorzystując umożliwiające dialog kanały oraz budując bliskie i oparte na emocjach relacje. Mocno stawiamy na współprace influencerskie, tworzenie ciekawego i angażującego contentu oraz na zasięgowe działania - mówi Karolina Pietz-Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.

Dołącz do dyskusji: Komputronik zmienia logo, nowe hasło "Radość z Technologii"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fiks
Istotny jest dopisek na fakturach.
Komputronik jest w restrukturyzacji, większość salonów to małe klity, gdzie jest kilka sprzętów na krzyż, reszta na zamówienie i czeka się DŁUŻEJ niż powinno przy zakupach internetowych.
odpowiedź
User
BMW lubi to
Radość z jazdy!
odpowiedź
User
jasio
Przy tych cenach co mają dziw, że ta firma w ogóle jeszcze zipie. Kto tam w ogóle kupuje?!
odpowiedź