SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Goodvalley zmienia nazwę na Dolina Dobra

Goodvalley - producent mięsa z Przechlewa zmienił nazwę na Dolina Dobra. Marka chce w ten sposób bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów.

Article

Dolina Dobra bazuje na wieloletnim doświadczeniu Goodvalley. Wszystkie wyroby z Przechlewa powstają w systemie produkcji od pola do stołu.

Firma dysponuje własnymi polami uprawnymi, paszarnią oraz zakładem przetwórczym, w którym powstają produkty mięsne.

- Działamy w zgodzie z naturą, wykorzystując Dobro, które od niej otrzymujemy. To właśnie to Dobro, jak i lokalne pochodzenie, z którego jesteśmy bardzo dumni, skłoniły nas do zmiany nazwy. Jednak to, co zawsze pozostanie bez zmian to nasze bezkompromisowe podejście do jakości i środowiska. Nasza praca i produkcja przebiegają w poszanowaniu otoczenia, z wykorzystaniem własnych pól, upraw, pasz i produktów, zgodnie z najlepszymi praktykami hodowlanymi oraz rolniczymi – mówi Paweł Nowak, prezes marki Dolina Dobra.

Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio marki, które - jak podano w komunikacie - "ma jeszcze lepiej wpisywać się w aktualne oczekiwania klientów".

W sierpniu Goodvalley Polska wybrała agencje BBDO i MediaHub do przeprowadzenia kampanii rebrandingu marki. Firma współpracuje także z agencją PR 24/7 Communication.

W lipcu do spółki dołączył nowy dyrektor marketingu Zbigniew Wysocki, który wcześniej obsługiwał producenta mięsa z ramienia agencji PZL.

Dołącz do dyskusji: Goodvalley zmienia nazwę na Dolina Dobra

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl