SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów

Krajowy Instytut Mediów rozpoczął przetarg na świadczenie usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Może wybrać nawet 4 firmy badawcze, z którymi będzie pracować przez rok.

Krajowy Instytut Mediów podaje, że jednym z podstawowych obszarów jego działań jest dostarczanie danych populacyjnych w zakresie konsumpcji mediów. Są to m.in. badania dotyczące wielkości populacji generalnej i sub-populacji (konsumentów poszczególnych mediów), struktury i charakterystyk populacji, sposobu konsumpcji poszczególnych mediów (częstości, motywów) i współkorzystania z mediów (w tym multiscreeningu), kompetencji kulturowych konsumentów mediów, segmentacji i typologii odbiorców mediów,charakterystyki populacji nieużytkowników mediów.

W związku z tym Instytut rozpoczął przetarg na zawarcie umów ramowych dla różnych typów metod i technik realizacji badań. Postępowanie podzielone jest na części odpowiadające tym technikom lub grupie technik. Badania będą mieć charakter ilościowy i będą realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów, tabletów lub innych urządzeń mobilnych (F2F CAPI/TAPI/MOBI).

Przetarg KIM podzielony jest na cztery części. Część pierwsza dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI), tabletu (TAPI) lub innego urządzenia mobilnego (MOBI).

Część druga obejmuje wykonanie badań ilościowych realizowanych techniką wywiadu telefonicznego z wykorzystaniem komputera i systemu do realizacji wywiadów telefonicznych (CATI).

Część trzecia dotyczy wykonania badań ilościowych realizowanych techniką ankiety samodzielnie wypełnianej w Internecie (CAWI), a część czwarta  -  wykonania badań jakościowych.

Podział postępowania na 4 części oznacza, że w każdej z nich może zostać wybrana inna firma badawcza, a więc maksymalnie 4. Może być też tak, że w każdej z nich zostanie wybrana ta sama firma, a więc KIM rozpocznie współpracę z jednym instytutem badawczym.

Umowa ma zostać zawarta na okres 12 miesięcy. Przetarg trwa do 27 grudnia br.

Przypomnijmy, że w ostatnim czasie KIM wybrał do realizacji badania założycielskiego instytuty PBS i Research Collective.

Dołącz do dyskusji: Krajowy Instytut Mediów wybiera dostawców danych populacyjnych o konsumpcji mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl