SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kropka nad i” Moniki Olejnik traci widzów, ale i tak wygrywa z konkurencją

Program Moniki Olejnik „Kropka nad i” w obecnym sezonie ogląda o 51 tys. mniej widzów, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Pomimo tego TVN24 w czasie jego nadawania wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi stacjami newsowymi w rynku telewizyjnym.

Średnia widownia „Kropki nad i” w okresie od 3 września ub.r. do 9 maja br. wyniosła 389 tys. widzów, co przełożyło się na 2,49 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 1,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Premierowe odcinki programu na antenie TVN24 emitowane były od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00.

Najpopularniejszym wydaniem „Kropki nad i” w analizowanym okresie był odcinek z udziałem Jerzego Nowackiego, męża Izabeli Jarugi-Nowackiej, wyemitowany 27 września br. Obejrzało go 610 tys. osób.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn stracił 51 tys. widzów. Wówczas oglądało go 440 tys. osób, co przekładało się odpowiednio na 2,80 proc. oraz 1,58 proc. udziału. Jeszcze więcej widzów program śledziło przed dwoma laty - było to 479 tys. widzów (miał odpowiednio 3,03 proc. oraz 1,57 proc. udziału).

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik TVN24 wygrała z mającą większy zasięg stacją TVP Info, która pokazywała wówczas „Infoexpress” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co dało jej 1,79 proc. udziału. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radził sobie też Polsat News („To był dzień”; 0,54 proc.). Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.


Trzy topowe wydania „Kropki nad i”

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
27-09-20126104793,95%
12-11-20125819923,72%
30-01-20135375553,31%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN24-Kropka nad i3891952,49%1,54%
TVN Info2806211,79%0,87%
Polsat News848420,54%0,41%


Oglądalność „Kropki nad i” w porównaniu do poprzednich lat

OkresWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
01.09.2010 - 12.05.20114791773,03%1,57%
05.09.2011 - 10.05.20124398662,80%1,58%
03.09.2012 - 09.05.20133891952,49%1,54%

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” Moniki Olejnik traci widzów, ale i tak wygrywa z konkurencją

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adamd
I jak to się dzieje, że TVP Info chce zrezygnować z Pospieszalskiego, który kładzie monikę na głowę, za nogi, choć nadaje ponad dwie godziny potem, w paśmie o dużo niższej oglądalności. W tym nie ma logiki. Przecież, nawet z punktu widzenia politycznego, już nie finansowego, to zły ruch. Nawet w krajach takich jak Ukraina, czy Rosja, główne telewizje pozostawiają jednego lub dwóch antyrządowych dziennikarzy, by móc powiedzieć: "jak to u nas na Ukrainie nie ma pluralizmu, jak to nie ma demokracji , przecież jest taki Strogonow, co na nas bez przerwy nadaje.". Głupie to wszystko w tym kraju się robi, bo już tych absurdów rozumem się zmierzyć nie daje.
odpowiedź
User
art
W tym programie ciekawe są tylko buty Olejnik :-)
odpowiedź
User
@www.pl
Poczytajcie dokładny rodowód Moniki Olejnik,jej ojca zobaczycie z jakiego środowiska się wywodzą.Ale i TVN i GW mają ostatnio problemy i to jest doskonała wiadomość.
odpowiedź