SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kropka nad i” straciła widzów, hitem Janusz Palikot

W sezonie 2011/2012 oglądalność programu Moniki Olejnik “Kropka nad i” była o ponad 35 tys. widzów niższa niż rok wcześniej. TVN 24 w paśmie jego emisji pokonała jednak inne stacje newsowe. Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z Januszem Palikotem.

Widownia “Kropki nad i” w okresie od 5 września ub.r. do 12 lipca br. wyniosła 425 tys. osób, co przełożyło się na 2,82 proc. udziału w grupie 4+ i 1,64 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Program był emitowany od poniedziałku do czwartku o 20.00.

W analogicznym okresie ub.r. magazyn śledziło o 35 tys. widzów więcej, czyli 460 tys. osób, a udział stacji w 4+ wynosił 3,06 proc. Natomiast w komercyjnej grupie udział jednak był tylko minimalnie niższy i uplasował się na poziomie 1,58 proc. (więcej na ten temat).

W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik TVN24 zdecydowanie wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Tamta stacja emitowała w tym paśmie głównie magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta”, co dało jej wtedy 1,93 proc. udziału. Z kolei nadawany w tym czasie program “To był dzień” w Polsat News notował 0,54 proc. udziału. Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, choć TVN24 miała tutaj mniejszą przewagę nad TVP Info.

Najpopularniejszym wydaniem “Kropki nad i” w minionym sezonie był program z udziałem Janusza Palikota, wyemitowany 11 października ub.r. Obejrzało go aż 718 tys. osób. Wszystkie trzy najchętniej oglądane odcinki zdecydowanie przekroczyły granicę 500 tys. widzów i zostały nadane w październiku ub.r.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 4,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne odcinki magazynu Moniki Olejnik pojawią się we wrześniu br.


Oglądalność „Kropki nad i” w sezonie 2011/2012 oraz 2010/2011

Kropka nad iWszyscy4+16-49
OkresAMRSHR %SHR %
05-09-2011 – 12-07-20124253292,82%1,64%
06-09-2010 – 14-07-20114604723,06%1,58%


Trzy topowe wydania magazynu

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
11-10-20117182564,47%3,62%
10-10-20117139334,39%3,30%
05-10-20116791404,51%2,95%


 Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN24-Kropka nad i4253292,82%1,64%
TVP INFO2911131,93%1,11%
Polsat News820410,54%0,41%

Dołącz do dyskusji: “Kropka nad i” straciła widzów, hitem Janusz Palikot

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
ha czolowy program porownywalny do ogladalnosci Pospieszalskiego, moze dlatego juz go nie ma
odpowiedź
User
art
Podoba mi się definicja TVN 24 z URze: TVN24- biblia dostosowana do poziomu leminga, czyli w obrazkach :-)
odpowiedź
User
art
Oczywiście chodziło o alfabet leminga Roberta Mazurka
odpowiedź