SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

393 tys. widzów „Kto odmówi pannie młodej?” w Siódemce

Emitowany w Siódemce nowy program „Kto odmówi pannie młodej?” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 393 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadał słabiej od TV Puls i TV4, ale lepiej od TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Małgorzata Ohme w „Kto odmówi pannie młodej?”; fot. Telewizja TVNMałgorzata Ohme w „Kto odmówi pannie młodej?”; fot. Telewizja TVN

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków nowego programu „Kto odmówi pannie młodej?”, wyemitowanych w okresie od 18 września do 2 października 2020 roku wyniosła 392 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,89 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął drugi. Śledziło go średnio 459 tys. osób.

Podczas nadawania „Kto odmówi pannie młodej?” Siódemka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TV Puls, który ma 6 proc., drugie miejsce należy do TV4 (5,65 proc.), a czwarte - do TTV (2,39 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka również jest trzecia na tle czterech analizowanych stacji.

„Kto odmówi pannie młodej?” to polska wersja formatu „Marry me now”, który realizowany jest na licencji Armoza Formats. Producentem wykonawczym oryginalnej wersji projektu jest Starry Televizor.

Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku występuje panna młoda, która w ciągu trzech dni musi zorganizować swój ślub. Przygotowania rozpoczyna od niespodziewanych oświadczyn swojemu partnerowi.

Gospodynią nowego programu została psycholog Małgorzata Ohme, która z Siódemką współpracowała przy „Big Brotherze”. Aktualnie jest również jedną z gospodyń „Dzień dobry TVN”.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,21 proc.

Dołącz do dyskusji: 393 tys. widzów „Kto odmówi pannie młodej?” w Siódemce

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ida
Ciekawy format!!!choć może mentalność polska jeszcze nie jest gotowa na feminizm?
odpowiedź
User
aga
Super program o przełamywaniu stereotypów.
odpowiedź
User
Mannek
Widownia programu sięga marginesu, a TVN będzie agitował, że Siódemka tworzy BIG5. Śmieszne.
odpowiedź