SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,74 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl

Magda Gessler w „Kuchennych rewolucjach”; fot. TVN Magda Gessler w „Kuchennych rewolucjach”; fot. TVN

Nowe odcinki 22. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 18 lutego br. Trzy pierwsze pokazane wiosną odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,74 mln osób. Przełożyło się to na 14,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 16,84 proc. w grupie 16-59 oraz 21,52 proc. wśród mieszkańców miast w wieku od 16 do 59 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,82 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 220 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 5 do 19 marca 2020 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,96 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,91 proc. w 4+, 20,88 proc. w 16-49 i 18,28 proc. w 16-59.

TVN liderem

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera” i „Magazyn śledczy Anity Gargas”, co przekłada się na 8,29 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 (gł. „Na sygnale” i powtórki „Stulecia Winnych”; 8,12 proc.) oraz Polsat („Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,47 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

Cały czas trwają poszukiwania restauracji, które są zainteresowane metamorfozą. Zgłoszenia należy wysyłać na adres restauracje@tvn.pl.

Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,74 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Król
Brawo Magda, tyle lat i nadal bezkonkurecyjna
0 0
odpowiedź
User
stop chamstwu
Marnowanie jedzenia, które można by przeznaczyć dla głodujących, oni na pewno by nie pogardzili, bo nie wierzę, że to jest niezjadliwe. Do tego brak szacunku do ludzi, wyciąganie prywatnych brudów i to wszystko okraszone reżyserią. Kulinarny program to miał ma Makłowicz, teraz ma Okrasa czy Wachowicz, a to jest jakieś żałosne show, żeby ta blond baba mogła zarobić. Wychodzi na to, że jej luksusowe restauracje słabo prosperują skoro musi od tylu lat musi doić kasę od TVN-u. Amaro, restaurator z prawdziwego zdarzenia, przez pewien czas był na topie i zniknął, widać nie ma takiego parcia na szkło i radzi sobie bez lansowania w TV w przeciwieństwie do tej "pani".
0 0
odpowiedź
User
D
Widać że spada kiedyś było ponad dwa miliony. No i oby coraz niżej
0 0
odpowiedź