SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Labcon pracuje dla marki Kamis

Agencja Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Kamis, należącą do McCormick Polska.

Agencja Labcon będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii, idei kreatywnej oraz realizację całorocznej komunikacji influencerskiej.

- Już oficjalnie możemy poinformować, że oferta Labconu okazała się być najlepszą, zarówno pod względem strategicznym, jak i kreatywnym. Nie wspominając już o rewelacyjnej atmosferze w trakcie naszego spotkania. Niezwykle cieszę się z nadchodzącej współpracy - mówi Agnieszka Witczak, marketing manager Polska w McCormick & Company.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W ramach współpracy Labcon zajmie się stworzeniem parasolowej strategii komunikacji influencerskiej, opracowaniem pomysłu kreatywnego, doborem influencerów oraz będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy - od negocjacji po egzekucję. Wspólne
działania rozpoczyna kampania dotycząca grillowania.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat przetargu.

W jednej z ostatniej kampanii, rozpoczętej w styczniu br. Kamis promował swoje przyprawy w słoiczkach.

Dołącz do dyskusji: Labcon pracuje dla marki Kamis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl