SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aplan Media i ClickAd Interactive w przetargu mediowym Lasów Państwowych

Cztery agencje złożyły ofertę w przetargu Lasów Państwowych na obsługę mediową kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi". Wśród nich są m.in. agencje Aplan Media i CLickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

W odpowiedzi na przetarg Lasów Państwowych dotyczący usług planowania i zakupu mediów do kampanii pod hasłem "Dla lasu, dla ludzi" wpłynęły cztery oferty.

Złożyły j agencje: Mastermind Media (z ceną 385,9 tys zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (123 tys. zł), ClickAd Interactive (455,4 tys. zł) i Aplan Media (490,3 tys. zł). Budżet kampanii wynosi 492 tys. zł.

Kampania "Dla lasu, dla ludzi" ma na celu przybliżenie i budowę akceptacji społeczeństwa dla zrównoważonej gospodarki leśnej i trzech równoważnych funkcji lasu tj. przyrodniczej, społecznej i gospodarczej. Ma także przedstawić korzyści, jakie różne grupy społeczne mają z jej prowadzenia. Rolą leśników jest pogodzenie zapewnienia trwałości lasu jako złożonego ekosystemu przyrodniczego, zaspokojenia oczekiwań społeczeństwa oraz potrzeb przemysłu drzewnego i rozwoju gospodarczego kraju.

Działania z udziałem ambasadorów

Kampania ma być realizowana w okresie od 1 września do 31 grudnia br. Kampania ma mieć charakter ogólnopolski. Mają w niej uczestniczyć ambasadorowie. Każdy z nich został odpowiednio dobrany do danej funkcji lasu. Ich wizerunek będzie możliwy do wykorzystania w materiałach reklamowych. Mają to być: znany i rozpoznawalny medialnie muzyk, osoba znana i rozpoznawalna medialnie, propagująca zdrowy, ekologiczny i bliski natury styl życia, będąca autorytetem w dziedzinie ochrony przyrody oraz znany i rozpoznawalny medialnie sportowiec.

Lasy Państwowe oczekują od wybranej agencji opracowania kampanii apolitycznej, nastawionej na działania edukacyjne i skierowanej do doprecyzowanej grupy odbiorców, zaangażowanie do niej ambasadorów i ekspertów, stworzenie kampanii z prostymi, krótkimi komunikatami z konkretnymi danymi.

Wybrana w tym postępowaniu agencja zajmie się przygotowaniem mediaplanu wraz z budżetem, jego realizacją oraz zakupem mediów w zakresie wszystkich zaplanowanych działań, tj. ATL (ATL - działania skierowane do masowego odbiorcy prowadzone w mediach tradycyjnych typu telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna , reklama wewnętrzna , internet itp.) oraz BTL (BTL - działania skierowane do konkretnego odbiorcy niebędące reklamą w środkach masowego przekazu za pomocą nośników takich jak broszury, ulotki, foldery, e-maile, materiały promocyjne itp.). Będzie też odpowiadać za negocjowanie warunków handlowych z właścicielami mediów, zawieranie umów itp.

Dołącz do dyskusji: Aplan Media i ClickAd Interactive w przetargu mediowym Lasów Państwowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl