SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Link4 z nagrodą Kantar Polska. Najbardziej efektywna komunikacja marki ubezpieczeniowej

Firma Link4 została uhonorowana nagrodą przyznawaną za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej. Na 2022 rok zapowiedziano nowe kampanie.

Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów.

Nagroda przyznawana jest m.in. za najskuteczniejszą  kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.

Czytaj także: Link4 doceniony za innowacje

Link4 z nagrodą

W najnowszej odsłonie konkursu za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej została uznana ta stworzona przez firmę Link4.

- To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii – zaznacza w komunikacie Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4. - Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach.

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 znane jest ze swej serii reklam. W ub.r wyśpiewały je po raz pierwszy dwie wokalistki młodego pokolenia - Sylwia Przetak i Daria Reczek, promując ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w rytmie przebojów Tiny Turner i O-Zone. Według zapowiedzi w br. szykuje się kolejna porcja podobnych spotów.

Czytaj także: Wyzwania 2022 roku według Patrycji Koteckiej, szefowej marketingu Link4

- Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek Link4 przekłada się  na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy Link4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – dodaje Patrycja Kotecka.

 

Dołącz do dyskusji: Link4 z nagrodą Kantar Polska. Najbardziej efektywna komunikacja marki ubezpieczeniowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl