SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Unique One organizuje loterię marki Winiary sklepach Lidl

Marka Winiary (Nestlè Polska) powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki Winiary w sieci sklepów Lidl pod hasłem „Zakasuj smakiem”.

Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich produktów marki Winiary dostępnych w sklepach Lidl. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 15 listopada i potrwa do 5 grudnia 2021 roku.

Zasady loterii Winiary

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić dowolny produkt marki Winiary w sklepie Lidl i wysłać SMS pod numer 70916 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), w treści wpisując numer z dowodu zakupu. Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych, którymi są karty prezentowe Lidl o wartości 50 zł, 100 zł lub 200 zł (łącznie 500 kart prezentowych Lidl). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 000 złotych. Loteria audioteksowa skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania w miejscu sprzedaży oraz w gazetce sieci Lidl, a także komunikacja na stronie winiary.pl.

Dołącz do dyskusji: Agencja Unique One organizuje loterię marki Winiary sklepach Lidl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl