SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LTTM rozbudowuje dział sprzedaży. Dołącza sześć osób

Do zespołu sprzedaży Grupy LTTM  dołączyły Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malorna. W ramach wewnętrznego transferu do działu dołączyli również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba, którzy wcześniej związani byli z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset.

Article

Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska oraz Martyna Sikora objęły stanowiska sales managerek.

Katarzyna Radziejewska wcześniej przez ponad 12 lat związana była z Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowych w tytułach kobiecych. Później rozwijała sprzedaż directową powierzchni reklamowych platformy Gazetka-24.pl (obecnie yapik.com.pl), gdzie obsługiwała klientów FMCG oraz sieci handlowe.

Martyna Sikora wcześniej zajmowała się kampaniami reklamowymi online, w tym Programmatic oraz działaniami na platformach social mediowych, m.in. na Twitchu. Była odpowiedzialna za klientów agencyjnych GroupM i Group One oraz rozwijała współpracę z klientami new business.

Hanna Przybylska ma ponad 15-letnie doświadczenie, które zdobywała w poznańskich agencjach marketingowych. Przez ostatnie 9 lat wspierała w działaniach marketingowych największe firmy z branży FMCG i budowlanej m.in. Henkel, Nestle, Iglotex.

Dominika Malorna w LTTM objęła stanowisko international sales assistant i odpowiada za współpracę z klientami międzynarodowymi. Razem z Izabelą Malinowską odpowiada za rozwój międzynarodowego działu sprzedaży. Jej zadaniem jest pozyskiwanie nowych, zagranicznych klientów oraz zainteresowanie polskich klientów rynkami zagranicznym. Wcześniej pracowała w Portugalii w firmie Teleperformance jako Customer Service Representative for International markets przy płatnych reklamach w mediach społecznościowych oraz w firmie Conectys moderując filmy lokujące produkty na TikToku.

Michał Znajewski i Krystian Czuba przeszli z Gameset

W ramach wewnętrznego transferu do działu sprzedaży dołączył również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba. Michał Znajewski do tej pory odpowiadał za dział Games Marketing w agencji Gameset. Na stanowisku senior sales manager w LTTM również będzie odpowiedzialny za rozwijanie tego działu i poszerzenia portfela klientów z branży gier zarówno na konsole jak i PC i urządzenia mobilne.
Michał Znajewski odpowiedzialny był m.in. za realizację kampanii dla gry Match Masters, którą promował Cezary Pazura.
 
Krystian Czuba od 9 miesięcy związany był związany z Gamesetem, gdzie był odpowiedzialny głównie za klientów zagranicznych z dziedziny game devu. Pracował on między innymi przy kampanii dla jednego z największych producentów gier mobilnych w Chinach - FunPlus prowadząc działania promocyjne gry mobilnej State of Survival. Aktualnie na stanowisku junior sales managera jego obowiązki poszerzą się o obsługę klientów technologicznych.

Dział sprzedaży odpowiada zarówno za pozyskiwanie klientów bezpośrednich dla agencji influencer marketingu TalentMedia, agencji gaming i metaverse marketingu Gameset oraz sieci partnerskiej LifeTube, jak również klientów agencyjnych oraz domów mediowych.

Dołącz do dyskusji: LTTM rozbudowuje dział sprzedaży. Dołącza sześć osób

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl