SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LTTM rozbudowuje dział sprzedaży. Dołącza sześć osób

Do zespołu sprzedaży Grupy LTTM  dołączyły Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malorna. W ramach wewnętrznego transferu do działu dołączyli również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba, którzy wcześniej związani byli z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset.

Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska oraz Martyna Sikora objęły stanowiska sales managerek.

Katarzyna Radziejewska wcześniej przez ponad 12 lat związana była z Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowych w tytułach kobiecych. Później rozwijała sprzedaż directową powierzchni reklamowych platformy Gazetka-24.pl (obecnie yapik.com.pl), gdzie obsługiwała klientów FMCG oraz sieci handlowe.

Martyna Sikora wcześniej zajmowała się kampaniami reklamowymi online, w tym Programmatic oraz działaniami na platformach social mediowych, m.in. na Twitchu. Była odpowiedzialna za klientów agencyjnych GroupM i Group One oraz rozwijała współpracę z klientami new business.

Hanna Przybylska ma ponad 15-letnie doświadczenie, które zdobywała w poznańskich agencjach marketingowych. Przez ostatnie 9 lat wspierała w działaniach marketingowych największe firmy z branży FMCG i budowlanej m.in. Henkel, Nestle, Iglotex.

Dominika Malorna w LTTM objęła stanowisko international sales assistant i odpowiada za współpracę z klientami międzynarodowymi. Razem z Izabelą Malinowską odpowiada za rozwój międzynarodowego działu sprzedaży. Jej zadaniem jest pozyskiwanie nowych, zagranicznych klientów oraz zainteresowanie polskich klientów rynkami zagranicznym. Wcześniej pracowała w Portugalii w firmie Teleperformance jako Customer Service Representative for International markets przy płatnych reklamach w mediach społecznościowych oraz w firmie Conectys moderując filmy lokujące produkty na TikToku.

Michał Znajewski i Krystian Czuba przeszli z Gameset

W ramach wewnętrznego transferu do działu sprzedaży dołączył również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba. Michał Znajewski do tej pory odpowiadał za dział Games Marketing w agencji Gameset. Na stanowisku senior sales manager w LTTM również będzie odpowiedzialny za rozwijanie tego działu i poszerzenia portfela klientów z branży gier zarówno na konsole jak i PC i urządzenia mobilne.
Michał Znajewski odpowiedzialny był m.in. za realizację kampanii dla gry Match Masters, którą promował Cezary Pazura.
 
Krystian Czuba od 9 miesięcy związany był związany z Gamesetem, gdzie był odpowiedzialny głównie za klientów zagranicznych z dziedziny game devu. Pracował on między innymi przy kampanii dla jednego z największych producentów gier mobilnych w Chinach - FunPlus prowadząc działania promocyjne gry mobilnej State of Survival. Aktualnie na stanowisku junior sales managera jego obowiązki poszerzą się o obsługę klientów technologicznych.

Dział sprzedaży odpowiada zarówno za pozyskiwanie klientów bezpośrednich dla agencji influencer marketingu TalentMedia, agencji gaming i metaverse marketingu Gameset oraz sieci partnerskiej LifeTube, jak również klientów agencyjnych oraz domów mediowych.

Dołącz do dyskusji: LTTM rozbudowuje dział sprzedaży. Dołącza sześć osób

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DTP
Świetne foty! Takie wszystkie inne! Profeska panie!
odpowiedź
User
ciekawy
a ile odeszło? też 6?
odpowiedź
User
Jaca
A dementor nadal w metaverse?
odpowiedź