SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ludzie z charakterem” w reklamie piwa Tatra (wideo)

Grupa Żywiec po raz pierwszy w historii marki piwa Tatra wprowadza na rynek limitowaną edycję jego opakowań. Pojawili się na nich m.in. Znawca czterech kółek, Mistrz w swoim fachu, Czarny złotnik, co promowane jest kampanią reklamową.

Przedstawiona na opakowaniach oraz w najnowszym spocie tv idea „Ludzie z charakterem” ma doceniać bohaterów dnia codziennego - mistrzów w swoim fachu. Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którym w codziennym życiu nie brakuje hartu ducha, doświadczenia oraz pasji. Na opakowaniach znalazło się sześć zawodów, z różnych regionów Polski.

- Na opakowaniach limitowanej edycji Tatry znalazły się: Wilk Morski, Strażnik Gór, Znawca czterech kółek, Mistrz w swoim fachu, Czarny złotnik i Pogromca ognia - mówi Julia Czyżykowska, brand manager marki. - Zależało nam, aby podkreślić uniwersalny charakter marki, dlatego celowo nie umieściliśmy nazw poszczególnych profesji wprost. Staraliśmy się nazwać je w taki sposób, aby osoby, które nawet bezpośrednio nie wykonują danego zawodu, mogły odnaleźć w nich cząstkę siebie. Nie trzeba być zawodowym mechanikiem, aby czuć się prawdziwym znawcą czterech kółek - dodaje.

„Ludzie z charakterem” to kolejne działanie, poprzez które marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak siła, tradycja i męski świat. Nowy spot można oglądać w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych oraz szerokie wsparcie w punktach sprzedaży.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain. Spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i social media marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowało Wilk Studio, a Agencja Global Shopper Marketing jest odpowiedzialna za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Ludzie z charakterem” w reklamie piwa Tatra (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Tatra to nie piwo, a napój piwopodobny o smaku piwa.
odpowiedź
User
Hashtag
O co chodzi z tymi hastagami? To teraz się robi chu*%e hasła reklamowe, ale jak doda się znak "#" przed to nagle jest fajne i coś znaczy?
odpowiedź
User
Zorg
To coś to jest reklama?
odpowiedź