SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. Odchodzi Paweł Sołtys

Paweł Sołtys - szef projektów audiowizualnych w grupie Bonnier Business Polska - odszedł z wydawnictwa. - Dostałem atrakcyjną propozycję, więc z niej skorzystałem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejął Łukasz Korycki.

Paweł Sołtys / fot. Bonnier Business PolskaArticle

Zajmujący się ekonomią Paweł Sołtys trafił do Bonnier Business Polska w 2017 roku, po tym, jak został zwolniony z Radiowej Trójki (pracował tam od 2007 do 2016 roku). Odpowiadał tam za projekty audiowizualne.  Teraz odchodzi z firmy. - Dostałem atrakcyjną ofertę, postanowiłem skorzystać, aby się rozwijać zawodowo - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Sołtys nie chce jednak zdradzać na razie, do jakiej redakcji trafi - potwierdza jedynie, że będzie to dziennikarstwo internetowe. 

Korycki poszerza kompetencje

Od listopada kierownictwo nad projektami audiowizualnymi w grupie Bonnier obejmie zastępca redaktora naczelnego, Łukasz Korycki. - Jestem przekonana, że wieloletnie doświadczenie Łukasza w pracy w wydawnictwie, a także umiejętność łączenia kompetencji i wiedzy na temat funkcjonowania różnych działów naszej firmy pozwolą dalej rozwijać projekty audiowizualne realizowane w ramach „Pulsu Biznesu”, „Pulsu Medycyny” i Bankier.pl - mówi Patricia Deyna, prezes wydawnictwa.

Korycki dołączył do zespołu „Pulsu Biznesu” w 2015 roku, po odejściu z „Dziennika Gazety Prawnej”. - Cieszę się z nowych wyzwań. Natomiast Pawłowi gratuluję i życzę powodzenia w nowej roli. Zostawia świetny zespół i wierzę, że razem będziemy dalej rozwijać tę ważną i przyszłościową formę przekazu, jaką są materiały wideo i podcasty – komentuje Łukasz Korycki. W dziale projektów audiowizualnych wydawnictwa pracuje w tej chwili kilka osób. Dla zastępcy Koryckiego praca w takim dziale nie jest nowością: od kilku lat prowadzi debaty wideo poświęcone zagadnieniom współczesnej ekonomii, zaś w czasie pandemii uczestniczył w rozwoju sekcji debat online z udziałem kluczowych przedstawicieli polskiej gospodarki.

Mariusz Bartodziej w zespole "Pulsu Biznesu"

Do newsroomu „Pulsu Biznesu” dołączył też kilka dni temu nowy dziennikarz - Mariusz Bartodziej. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim, współpracował m.in. z wrocławskim oddziałem „Gazety Wyborczej” i ze „Światem Wiedzy”. Jak przekazała nam redakcja - nowy dziennikarz nie ma jeszcze zakresu zagadnień, którymi będzie się zajmował.

Projekty audiowizualne w grupie Bonnier Business Polska składają się z wywiadów wideo (stacjonarnych i online), programów na żywo, audycji tematycznych, podcastów, debat, spotów, transmisji wydarzeń biznesowych oraz krótkich form wideo w mediach społecznościowych.

Grupa Bonnier rozpoczęła działalność w Polsce w 1997 r. – początkowo jako wydawca „Pulsu Biznesu”. W 2015 r. do grupy dołączył Bankier.pl. Bonnier Business Polska jest właścicielem największej finansowej sieci afiliacyjnej w Polsce - SystemPartnerski.pl. Do jego portfolio należą także magazyny „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji”. Bonnier Business Polska nabył 100 proc. udziałów w spółce Prawomaniacy, która jest wydawcą serwisów ArsLege.pl i LexLege.pl, a od 2017 r. jest także właścicielem centrum analitycznego SpotData, kierowanego przez Ignacego Morawskiego.

W ub.r. Bonnier Business Polska zanotował wzrost przychodów o 2,2 proc. do 63,65 mln zł i minimalny wzrost zysku netto do 3,135 mln zł. Natomiast średnia sprzedaż „Pulsu Biznesu” w sierpniu br. wyniosła 10 245 egz.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Korycki szefem projektów audiowizualnych w Bonnier Business Polska. Odchodzi Paweł Sołtys

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl