SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Paciorek: ze Ströer Polska na dyrektora sprzedaży i członka zarządu Screen Network

Maciej Paciorek objął stanowisko dyrektora sprzedaży firmy cyfrowej reklamy zewnętrznej Screen Network. Dołączył jednocześnie do zarządu spółki. Ostatnie 15 lat pracował w grupie Ströer Polska.

Maciej PaciorekMaciej Paciorek

Maciej Paciorek przez ostatnie 4 lata, jako członek zarządu Ströer Media, był odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs.

W pierwszych latach pracy w Ströer Polska odpowiadał za współpracę z sektorem publicznym oraz wsparcie działu sprzedaży. W 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej. Stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych, agencji reklamowych oraz instytucji publicznych.

Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.

– Maciej Paciorek ma ogromne doświadczenie sprzedażowe poparte wymiernymi sukcesami – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network. – Jestem przekonana, że jego wejście do  zespołu, wpłynie na dalszą poprawę wyników, zwłaszcza sprzedaży bezpośredniej - dodaje Agnieszka Godlewska, prezes zarządu spółki.

Zobacz: 4fun Media z nowym prezesem chce zmienić nazwę na Digital Network, elektromobilność wśród celów rozwojowych

Screen Network zarządza siecią 20 tysięcy ekranów LED. Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network (dawne 4fun Media).

W trzecim kwartale ub.r. grupa 4fun Media osiągnęła wzrost przychodów z działalności kontynuowanej o 32 proc. do 8,8 mln zł i zysku netto z 409 tys. zł do 3,73 mln zł. Wpływy z reklamy zewnętrznej zwiększyły się z 5,92 do 7,55 mln zł.

Zobacz: 4fun Media negocjuje sprzedaż swojemu właścicielowi stacji telewizyjnych i Cupsell.pl

- Priorytetem w bieżącym roku będzie maksymalne wykorzystanie potencjału ponad 23 tysięcy ekranów reklamowych LED, którymi zarządzamy. Jako niekwestionowany lider rynku DOOH po trudnym dla całej branży reklamowej 2020 roku spowodowanym pandemią, w 2021 roku wróciliśmy na drogę dynamicznych wzrostów - zapowiadał prezes Wojciech Bieńkowski.

Dołącz do dyskusji: Maciej Paciorek: ze Ströer Polska na dyrektora sprzedaży i członka zarządu Screen Network

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl