SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Julia "Maffashion" Kuczyńska w reklamie Samsunga Galaxy Z Flip (wideo)

Julia "Maffashion" Kuczyńska została twarzą kampanii reklamowej Samsunga, promującej nowy składany smartfon Galaxy Z Flip.

Spot pod hasłem "Tak się składa, że to przyszłość" można oglądać na kanale YouTube Samsung Polska oraz na instagramowym koncie influencerki.

To druga odsłona kampanii promującej Salaxy Z Flip z udziałem Kuczyńskiej, ambasadorki reklamowej tego smartfona w Polsce.
W ramach współpracy Maffashion była obecna na globalnej prezentacji Samsung Galaxy Z Flip. W San Francisco przygotowano z jej udziałem materiał wideo i zdjęcia.

Działania prowadzone są w mediach społecznościowych oraz przestrzeni miejskiej. Będą też wspierane kampanią digital. Za spot odpowiada dom produkcyjny Sputnik Studio, a za reżyserię i zdjęcia Alan Willmann.

Galaxy Z Flip nowością Samsunga

Samsung Galaxy Z Flip trafił na rynek w lutym tego roku. Został wyposażony w elastyczny składany wyświetlacz wykonany w technologii Dynamic Amoled, który po rozłożeniu ma rozmiar 6,7 cala i zapewnia rozdzielczość na poziomie 2636 x 1080 pikseli. Dodatkowym elementem wyposażenia jest zewnętrzny ekran o przekątnej 1,1 cala umiejscowiony na obudowie smartfona,

Nowy składany smartfon Samsunga oferuje użytkownikowi podwójny główny aparat fotograficzny o rozdzielczości 12 Mpix, zaś do wykonywania zdjęć selfie jest kamera zapewniająca jakość na poziomie 10 Mpix.

Czytaj więcej: Wygraj 10 tys. dolarów

Za działania reklamowe Samsunga w internecie odpowiada agencja VMLY&R.

Dołącz do dyskusji: Julia "Maffashion" Kuczyńska w reklamie Samsunga Galaxy Z Flip (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
patriot
Czy poza parciem na szkło ta dziewczyna coś potrafi?
odpowiedź
User
Internet Wrze
Tutaj pandemia, nowa rzeczywistość, akcje pomocy i walka o gospodarkę, a TUTAJ - PO STAREMU!
Sprawdzamy na badaniach czy ludzie rozpoznają qpę. No i ludzie rozpoznają qpę- no to bierzemy do reklamy, bo tak jest fajnie i można przepuścić bańkę na wynagrodzenia, na the bilne spoty, prowizję wyjazdy i lans między agencyjny. Ta zabawna szafiarka ma przekonywać do używania telefonuuuuu. A co używa Jola z Big Brothera? Pewnie tańsza, a mądrzejsza.
No ale czego można wymagać od osoby od "marketingu? Skąd ona ma cokolwiek wiedzieć skoro jej wiedza jest z facebooka i TVN.
odpowiedź
User
Piotr
Fajna reklama i ona ok
odpowiedź