SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowy debiut „Magia nagości. Polska” w Zoom TV

Pokazany w piątek wieczorem w Zoom TV pierwszy odcinek nowego programu „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 240 tys. widzów. To najlepiej oglądany odcinek formatu w historii stacji.

Beata Olga Kowalska, gospodyni „Magia nagości. Polska”; fot. Zoom TVBeata Olga Kowalska, gospodyni „Magia nagości. Polska”; fot. Zoom TV

W piątek, 3 września br. o godz. 23.00 Zoom TV pokazał pierwszy odcinek nowego programu „Magia nagości. Polska”. Średnia widownia emisji wyniosła 240 tys. osób. Przełożyło się to na 3,44 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę audycję oglądało średnio 512 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 185 tys., a w 16-59 - 265 tys.).

Debiut „Magia nagości. Polska” miał kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,55 proc., a w grupie 16-49 było to 0,57 proc.

Piątkowy debiut polskiej odsłony „Magii nagości” to również najchętniej oglądany odcinek w historii nadawania tego formatu w Zoom TV. Stacja zagraniczne edycje programu nadaje od 2019 roku, dotychczas najlepiej oglądany odcinek „Magii nagości” w historii Zoom TV pokazany został 28 lutego ub.r. (był to debiut drugiej niemieckiej odsłony show). Tego dnia cykl zgromadził 230 tys. widzów (2,98 proc. i 3,29 proc. udziału).

Show „Magia nagości. Polska” jest oparty na brytyjskim formacie „Naked Attraction” produkcji Studia Lambert, które jest częścią All3Media. Dotychczas lokalne wersje projektu powstały w takich krajach, jak: Dania, Finlandia, Niemcy, Rosja i Włochy. Formuła programu polega na tym, że uczestnicy wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę jedynie na podstawie ich nagich ciał. Program jest eksperymentem telewizyjnym, który próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy wybór partnera lub partnerki wyłącznie w oparciu o cechy fizyczne determinuje na przykład powodzenie związku.

Polską edycję programu - pod tytułem „Magia nagości. Polska” - zdecydowało się zrealizować Kino Polska TV dla naziemnego kanału Zoom TV. Jednocześnie jest to największa i zdecydowanie najdroższa produkcja w historii stacji.

Według założeń premierowe odcinki „Magia nagości. Polska” miały być emitowane w piątki o godz. 23.00, począwszy od 14 maja 2021 roku. Na kilka dni przed premierą Kino Polska TV poinformowało o nagłym przesunięciu premiery programu. - Jako nadawca kanału telewizyjnego Zoom TV podjęliśmy decyzję o odłożeniu w czasie premiery show randkowego „Magia nagości. Polska”, która zaplanowana była na antenie Zoom TV na dzień 14 maja br. - informował zarząd Kino Polska TV.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała 5 skarg na format, do których nadawca musiał złożyć wyjaśnienia.

Finalnie program można oglądać w jesiennej ramówce. Kolejne premierowe odcinki pokazywane będą w piątki o 23.00.

Gospodynią show została aktorka Beata Olga Kowalska, znana m.in. z serialu „Ranczo”. Zdjęcia do show odbywały się w kwietniu br. Zoom TV zapowiedział wyprodukowanie dwunastu 45-minutowych odcinków programu. Zlecenie realizowała spółka Jake Vision.

Dołącz do dyskusji: Rekordowy debiut „Magia nagości. Polska” w Zoom TV

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Linn
Kiedy myślisz, że głupiej się nie da, pojawia się kolejna produkcja dla mądrych inaczej. Golizna zawsze miała wzięcie, więc wszystko jedno, co powiedzą czy zrobią uczestnicy, taki "program" widza znajdzie.
odpowiedź
User
Sfk
Może i sukces oglądalności ale nie zarobią. Jake Vision kasuje prawie tak jak Rinke. A wynikami sie nie martwią. Idzie trend dzielenia sie zyskiem ale i kosztami.
odpowiedź
User
Gość X
Wezółowa i Pani Patolog z "Ojca Mateusza" na zdjęciu.
odpowiedź