SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Cegielska: z Agencji Reklamy Polskiego Radia do Time

Po ponad 20 latach pracy w Agencji Reklamy Polskiego Radia Małgorzata Cegielska przeszła do działu sprzedaży krajowej firmy Time (Grupa ZPR Media). Równocześnie w dziale sprzedaży krajowej Time awansowała Anna Jagiełło.

Małgorzata Cegielska, fot. materiały prasowe Małgorzata Cegielska, fot. materiały prasowe

Małgorzata Cegielska w dziale sprzedaży krajowej firmy Time objęła stanowisko dyrektora działu klienckiego. Odpowiada za obsługę kluczowych klientów bezpośrednich w zakresie radia, internetu i akcji crossmediowych.

Poprzednio przez 20 lat była związana z Agencją Reklamy Polskiego Radia. Od 2016 roku pełniła funkcję jej wicedyrektor, a wcześniej była m.in. szefową działu sprzedaży.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Natomiast Anna Jagiełło (na zdjęciu poniżej) awansowała w dziale sprzedaży krajowej Time na stanowisko zastępcy dyrektora handlowego. Odpowiada za koordynację i wyniki sprzedaży działu agencyjnego i działu klienckiego, wspiera dyrektora handlowego Jacka Kapelę w realizacji celów operacyjnych w obszarze sprzedaży krajowej i współpracy z kluczowymi klientami.

Z firmą jest związana od 2006 roku. - Anna Jagiełło od wielu lat pracowitością, zaangażowaniem i efektami swojej pracy udowadnia, jak dobrym jest menadżerem. Awans to kolejny krok do przodu w jej dynamicznym rozwoju zawodowym, zwłaszcza że postawiłem przed nią bardzo istotne z punktu widzenia firmy zadanie – rozwój sprzedaży online w ramach struktur Działu Sprzedaży Krajowej - komentuje Mariusz Szuster, dyrektor generalny Grupy Radiowej Time.

Time jest wydawcą m.in. „Super Expressu” i brokerem reklamowym mediów Grupy ZPR Media, także stacji radiowych (Radio Eska, Eska Rock, VOX FM, SuperNova, Radio Plus) oraz serwisów internetowych.

W 2021 r. spółka osiągnęła wzrost przychodów o 5,4 proc. do 285,42 mln zł i zysku netto z 32,43 do 36,17 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Cegielska: z Agencji Reklamy Polskiego Radia do Time

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hmmm
Polskie Radio samo się reklamuje. Dzięki pani prezes nie schodzi z łam gazet, portali i telewizji. To, że czarny pijar i kompromitacja mało znaczące. Dzięki państwu Cz. prezeska jest nietykalna.
0 0
odpowiedź
User
Ko
Było w TVP Bizancjum Kurskich czas zabrać się za Bizancjum państwa Czabańskich.
0 0
odpowiedź
User
Trójka
Ale to słabe, że nie miała zakazu konkurencji. Teraz wyniesie do ZPRów wszystkie biznesowe historie. Pogratulować!
0 0
odpowiedź