SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mam talent!” stracił 610 tys. widzów, ale TVN nadal liderem rynku. 40,02 mln zł z reklam

Trzynasta edycja „Mam talent!” gromadziła średnio 1,86 mln widzów. Względem nadawanej dwa lata temu w tym samym paśmie dwunastej edycji widownia formatu zmalała o 610 tys. osób. TVN w czasie emisji talent-show nadal był liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 40,02 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Krzysztof Jaros, zwycięzca „Mam talent! 13”; fot. TVNArticle

„Mam talent! 13” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,86 mln osób, co przełożyło się na 14,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów 12,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49, oraz 12,77 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,02 mln oglądających, zgromadził odcinek talent-show z 2 października.

W porównaniu do nadawanej dwa lata temu w tym samym paśmie dwunastej edycji widownia formatu zmalała o 610 tys. osób. Jesienią 2019 roku „Mam talent!” śledziło 2,47 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 17,15 proc. 15,57 proc. oraz 15,98 proc. udziału.

„Mam talent! 13” w swoim paśmie był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 12,17 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała gł. konkurencyjny show „The Voice of Poland”). Trzecia była TVP1 (gł. pogoda, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 9,50 proc.), a czwarty - Polsat (serial „Kuchnia” i filmy fabularne; 4,16 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN też był pierwszy.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzynastej serii formatu wyniosły 40,02 mln zł. Dla porównania, dwunasta edycja z reklam zarobiła 48,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Właśnie zakończoną edycję programu wygrał tancerz Krzysztof Jaros. W nagrodę otrzymał 300 tys. zł.

„Mam talent!” to polska edycja brytyjskiego formatu „Got Talent”, którą oglądać można w TVN od 2008 roku. Celem programu jest wyłonienie zwycięzcy spośród osób prezentujących różnego rodzaju talenty artystyczne.

Michał Kempa prowadzącym

Nowym prowadzącym trzynastej edycji „Mam talent!” został Michał Kempa. W tej roli zastąpił Szymona Hołownię, który przeszedł do polityki (wystartował w zeszłorocznych wyborach prezydenckich, a następnie stworzył ugrupowanie Polska 2050). Bez zmian względem poprzedniej edycji drugim prowadzącym był Marcin Prokop.

W roli nowego jurora w programie pojawił się tancerz Jan Kliment, który zastąpił Agustina Egurrolę, który w ostatnim czasie związał się z Telewizją Polską (wiosną br. został jurorem „Dance Dance Dance 3”, a jesienią ocenia uczestników „You can dance - nowa generacja”). Pozostałymi jurorami bez zmian byli Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Mam talent!” stracił 610 tys. widzów, ale TVN nadal liderem rynku. 40,02 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
Znacznie lepiej oglądało się w tym czasie The Voice
odpowiedź
User
Ela
Niewykształcona jakaś pani chylińska śmie kogoś pouczać - bardzo słabe. Niech lepiej zajmie się graniem tych amatorskich koncertów
odpowiedź
User
Oksymoron
Niewykształcona jakaś pani chylińska śmie kogoś pouczać - bardzo słabe. Niech lepiej zajmie się graniem tych amatorskich koncertów

Do tego jakieś żenujące wtrącenia polityczne. Żenada, nie idzie tego oglądać
odpowiedź