SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maria Peltz-Orlińska dyrektorem ds. produktu i rozwoju contentu w Edipresse Polska

Od lutego do zespołu Edipresse Polska dołączyła Maria Peltz-Orlińska, która będzie odpowiadać za strategię i rozwój produktów contentowych.

Maria Peltz-Orlińska / fot. Edipresse PolskaMaria Peltz-Orlińska / fot. Edipresse Polska

Od lutego Edipresse Polska zmienia strukturę w obszarze zarządzania projektami digitalowymi. Za strategię i rozwój produktów contentowych odpowiadać będzie Maria Peltz-Orlińska, która objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. produktu i rozwoju contentu.

Peltz będzie odpowiadać za całość obszaru związanego z tworzeniem treści i rozwój produktowy portali: Polki.pl, Wizaz.pl, Gotujmy.pl, Viva.pl, Party.pl i Mamotoja.pl, Urodazycia.pl. Będzie bezpośrednio współpracowała z Agnieszką Wicher-Szczesną, członkiem zarządu Edipresse Polska, która odpowiada m.in. za rozwój produktów mediowych spółki.

- Wdrożenie nowej struktury to kontynuacja zmian, które rozpoczęliśmy w 2020 roku. Dzieląc odpowiedzialność za zarządzanie produktami w taki sposób, będziemy mogli mocniej skoncentrować się na szukaniu najlepszych rozwiązań dla każdego z obszarów, zarówno contentu, jak i społeczności - tłumaczy Wicher-Szczesna, członek zarządu Edipresse Polska.

Natomiast za rozwój produktów i projektów społecznościowych będzie odpowiadał Piotr Król, który awansował na stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktu i społeczności. Wspierać go będzie Katarzyna Brasiak-Filipczyk, która objęła stanowisko head of communites i będzie odpowiedzialna za społeczności w dziale Beauty, Lifestyle i Parenting. Zespół kierowany przez Piotra Króla podlega Maciejowi Klepackiemu, dyrektorowi generalnemu Edipresse Polska.

Peltz-Orlińska ostatnio w Wirtualnej Polsce

Maria Peltz-Orlińska ostatnio była związana z Wirtualną Polską jako dyrektor departamentu Lifestyle. Wcześniej - przez 5 lat pracowała w Burda Media Polska, gdzie jako dyrektor produktu i contentu zarządzała redakcjami internetowymi oraz brała udział w procesie digitalizacji zespołów odpowiedzialnych za media drukowane. Wcześniej była związana m.in. z Gazeta.pl (Agora S.A.), naTemat.pl oraz Grupą ZPR Media.

W 2019 roku Edipresse Polska zanotowało spadek skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 27,6 proc. do 126,63 mln zł, m.in. w związku ze sprzedażą magazynów poradnikowych. Zatrudnienie etatowe w firmie zmalało o 55 pracowników do 155, a jej wynik netto poszedł w górę z 9,91 mln zł straty do 458 tys. zł zysku.

Dołącz do dyskusji: Maria Peltz-Orlińska dyrektorem ds. produktu i rozwoju contentu w Edipresse Polska

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
;)
Z zawodu: dyrektor(ka)
odpowiedź
User
El Dyrektore
Prawdziwe eldorado...
odpowiedź
User
21 wiek
Dobrze, szanujemy organizację gdzie jest więcej wodzów niż Indian.
odpowiedź