SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„MasterChef 9” od 6 września w TVN. „Treść i emocje zawarte w nowych odcinkach to coś zupełnie nowego” (wideo)

Od 6 września w niedziele o godz. 20.00 Telewizja TVN będzie emitować dziewiątą edycję reality-show „MasterChef”. - To formatowo wciąż ten sam program z tymi samymi jurorami, w tym samym studiu, z takimi samymi zasadami - jednak treść i emocje zawarte w nowych odcinkach  to coś zupełnie nowego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji programu.

Jury „MasterChefa 9”; fot. TVNJury „MasterChefa 9”; fot. TVN

W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o 100 tys. zł, kontrakt na wydanie książki kucharskiej i tytuł „MasterChefa”. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Niezmiennie od pierwszej edycji jurorami w polskiej wersji reality-show są Magda Gessler, Michel Moran i Anna Starmach. Ich skład w nowych odcinkach pozostaje bez zmian.

- IX edycja „MasterChefa” to formatowo wciąż ten sam program z tymi samymi jurorami, w tym samym studiu, z takimi samymi zasadami - jednak treść i emocje zawarte w nowych odcinkach to coś zupełnie nowego. Śmiem twierdzić, że to najbardziej... szczery i serdeczny „MasterChef”, jakiego nagraliśmy - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji programu.

Dziewiąta edycja reality-show będzie emitowana od 6 września 2020 roku. Nowe odcinki produkcji będzie można oglądać w dotychczasowym paśmie - w niedziele o godz. 20.00.

Widzowie wybrali trzech uczestników

W tym roku ze względów bezpieczeństwa castingi nie mogły odbyć się, jak do tej pory, w największych miastach w Polsce. Wszyscy chętni do udziału w „MasterChefie” mogli wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej masterchef.tvn.pl.

Tym razem widzowie mieli wpływ na wybór uczestników. Przez trzy tygodnie, od poniedziałku do piątku na stronie www.masterchef.tvn.pl zamieszczane były nagrania z rozmów castingowych. Osoba, której film w danym tygodniu otrzymał najwięcej głosów, wygrał udział w programie.

Decyzją widzów udział w „MasterChefie 9” wywalczyli: Kacper Lach, Iwona Kurczab i Tomasz Grabowski, którzy wraz z pozostałymi uczestnikami będą walczyć o wejście do finałowej czternastki programu.

- Obostrzenia związane z covidem sprawiły, że do ostatniego dnia nie wiedzieliśmy, czy uda nam się wystartować z produkcją programu. Castingi musieliśmy przeprowadzić w internecie. Zgłosiło się więcej chętnych niż zazwyczaj. Często były to osoby, które na normalny casting nigdy by nie przyszły. Z braku wiary w siebie, w swoje umiejętności kulinarne, może z braku czasu. Wybraliśmy uczestników, nie wiedząc, jak smakują ich potrawy! To tak jakby kupować obraz na podstawie rozmowy z artystą przez telefon - mówi nam Leja. - Ryzykowaliśmy, zaprosiliśmy do studia 21 osób (nie 40 jak dotychczas, żeby uniknąć zbyt dużego tłumu na planie) i dopiero w kuchni „MasterChefa” jurorzy mogli spróbować świeżo przygotowanych dań. O dziwo, prawie nie było pomyłek - przekonaliśmy się, że jeśli ktoś gotuje w domu przed kamerką, opowiada o tym gotowaniu, a najbliżsi testują i tłumaczą, jaki jest smak, to nie ma w tym wszystkim fałszu. Znaleźliśmy fantastycznych ludzi i utalentowanych domowych kucharzy - dodaje.

Za produkcję programu odpowiada Endemol Shine Polska.

- W trakcie produkcji „MasterChefa” przestrzegaliśmy wszystkich zasad sanitarnych, cała ekipa chodziła w maseczkach i rękawiczkach, codziennie mierzyliśmy temperaturę, wszyscy mieli wyznaczone miejsca przebywania i przemieszczania się i paradoksalnie, przez ten większy dystans społeczny stworzyliśmy większą wspólnotę. Jeszcze nigdy w „Masterchefie” jurorzy nie byli tak blisko zawodników, co na pewno będzie widać w programie - informuje Ewa Leja.

„MasterChef” na antenie TVN oglądać można w jesiennych ramówkach, począwszy od 2012 roku. Ósmą serię kulinarnego programu, nadawaną jesienią ub.r. oglądało średnio 1,91 mln widzów, co przełożyło się na 11,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,93 proc. w grupie 16-59. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-8-edycja-1-91-mln-widzow-tvn-liderem-w-16-49

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: „MasterChef 9” od 6 września w TVN. „Treść i emocje zawarte w nowych odcinkach to coś zupełnie nowego” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Essa
Dla Magdy zawsze
odpowiedź