SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank przypomina o niebezpieczeństwach czyhających w sieci

mBank kolejny raz wznawia ogólnopolską kampanię edukacyjną „Ludzie są niesamowici",  dotyczącą cyberbezpieczeństwa. Ostrzega w niej przed zagrożeniami i tłumaczy, jak być czujnym w sieci. To już siódma edycja akcji.

Kolejna edycja kampanii edukacyjnej mBanku „Ludzie są niesamowici" ostrzega przed zagrożeniami w sieci i przypomina o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, których należy przestrzegać w cyfrowym świecie.

 

Prawdziwe przypadki oszust w kampanii mBanku

W najnowszej odsłonie kampanii bank wykorzystuje w spotach prawdziwe przypadki oszustw, które ujęto w nagłówkach gazet i serwisów internetowych: „SMS o niedopłacie za przesyłkę? Tak wyczyścili mu konto”, „Chwalił się prawkiem w sieci, a oni kradli samochody na jego dane”, „Udawali, że wyłączą jej prąd. Zapłaciła i straciła 68 tys. zł”. Takie historie są niestety coraz bardziej powszechne i mogą spotkać każdego, kto nie jest wystarczająco uważny.

W ramach kampanii bank przygotował stronę LudzieSaNiesamowici.pl, na której można znaleźć więcej informacji o niebezpiecznych zachowaniach w sieci oraz o tym, jak się przed nimi chronić. Na stronie znajduje się również test, który może rozwiązać każdy, aby sprawdzić swoją wiedzę o cyberzagrożeniach, a przy okazji dowiedzieć się, jak prawidłowo reagować, jeśli trafimy na oszusta i próbę wyłudzenia danych czy pieniędzy.

Kampania będzie emitowana w telewizji, radiu i internecie. Tym razem – oprócz szeroko zakrojonej kampanii edukacyjnej promującej zasady bezpieczeństwa w cyfrowym świecie – mBank informuje także o usłudze CyberRescue. To bezpłatne dla klientów mBanku i całodobowe wsparcie specjalistów, którzy odpowiadają na pytania i udzielają wsparcia w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu.

Koncepcję kampanii „Ludzie są niesamowici” opracowała agencja BBDO Warszawa, a media zaplanował dom mediowy Mindshare. Za produkcję spotów, wyreżyserowanych przez Tomka Goldbauma-Wlazińskiego, odpowiadała Flota Filmowa. Działania PR przygotowała agencja Solski Communications.

Dołącz do dyskusji: mBank przypomina o niebezpieczeństwach czyhających w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl