SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat przejmuje od Mindshare obsługę mediową mBanku

Dom mediowy Carat (dentsu Polska) wygrał przetarg na obsługę mediową mBanku. Oznacza to koniec trwającej od 2013 roku współpracy z Mindshare (GroupM/WPP).

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Trwający od października 2021 roku przetarg dotyczył kompleksowej obsługi mediowej mBanku. Jego szczegółów bank na żadnym etapie jego trwania nie ujawniał.

Bank rozstrzygając postępowanie do współpracy wybrał dom mediowy Carat, należący do dentsu Polska. Agencja ta zajmie się tworzeniem i realizacją strategii komunikacji oraz zakupem mediów, zarówno offline, jak i online.

Jak uzasadniono, mBank po wielu latach współpracy zdecydował się na zmianę agencji mediowej "ponieważ obecne wymagania konsumentów i możliwości mediów wymagają innego podejścia".

- Wybraliśmy Carat spośród innych agencji, ponieważ zaproponowane rozwiązania doskonale wpisały się w nasze potrzeby i rozumienie dzisiejszej rzeczywistości medialnej. Agencja przekonała nas swoim strategicznym podejściem do mediów, zarówno tych online, jak i offline, doświadczeniem zespołu, nieszablonowymi i innowacyjnymi rozwiązaniami - komentuje Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu mBanku.

Zawarta z Carat umowa ma charakter długofalowy.

Dotychczas za planowanie i zakup mediów do kampanii tego banku zajmuje się Mindshare Polska. Agencja obroniła ten budżet ostatnio w 2018 roku, a pracuje dla niego nieprzerwanie od 2013 roku. Obsługą reklamową kampanii mBanku zajmuje się agencja BBDO Warszawa.

 

Dołącz do dyskusji: Carat przejmuje od Mindshare obsługę mediową mBanku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anka
Parodia banku, wszystkie sprawy frankowe przegrywają. Regularną bandyterka.
odpowiedź
User
PJH
Warto wspomnieć, że Carat, a dokładniej jego córka Vizeum już obsługiwała mBank w latach 2006-2008.
odpowiedź
User
edek
Warto wspomnieć, że Carat, a dokładniej jego córka Vizeum już obsługiwała mBank w latach 2006-2008.

no klasa, wtedy mnie naciągnęli na kredyt frankowy. Doskonała rekomendacja wizerunkowa.
odpowiedź