SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Media Group, ClickAd, Insignia walczą o obsługę 15 mln zł budżetu Funduszu Sprawiedliwości

W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi medialnej Funduszu Sprawiedliwości wpłynęły 4 oferty. Złożyły je m.in. takie firmy, jak Media Group, ClickAd Interactive i Insignia - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Budżet na tę obsługę wynosi 15 mln zł brutto.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

W trwającym od początku kwietnia przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wpłynęły 4 oferty. Złożyły je: Media Group (z ceną 1,83 mln zł), Tarraya (z ceną 3 mln zł), Insignia (z ceną blisko 19 mln zł) oraz konsorcjum agencji ClickAd Interactive i DSK (z ceną 3,54 mln zł).

Budżet, jaki na obsługę Funduszu Sprawiedliwości przeznaczy resort finansów wynosi 15 mln zł brutto. Z wybraną agencją będzie pracować przez rok od momentu zawarcia umowy.

Wybrana w przetargu firma zajmie się m.in. obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR. Będzie też zlecać opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.

Resort przewiduje możliwość wyboru do współpracy więcej niż jednej agencji - maksymalnie może być ich 5. O wyborze zdecydują: cena (waga: 50 proc.), koncepcja kreatywna prowadzonych działań oraz koncepcja strategii mediowej (waga: po 20 proc.) i doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10 proc.).

Obecnie obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmują się agencje ClickAd Interactive, Media Group i dsk wybrane do współpracy w październiku ub.r. w drodze przetargu. Umowa z nimi została zawarta na rok. Budżet, jaki dostały do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Media Group, ClickAd, Insignia walczą o obsługę 15 mln zł budżetu Funduszu Sprawiedliwości

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ojciec adamczyk
i kolejne firmy będa cisną marże :D
0 0
odpowiedź