SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Prządka w zarządzie Kantar Polska

Do zarządu firmy badawczej Kantar Polska dołączył Michał Prządka.

Michał PrządkaMichał Prządka

Prządka od trzech lat jako operations director kieruje w Kantarze największym działem firmy. Odpowiada zarówno za bieżący proces realizacji badań jak i modernizację działu zgodnie ze strategią firmy.

- Bardzo się cieszę, że dołączam do zarządu właśnie teraz. Będę miał szansę rozwijania firmy opartej o technologię i dane - –tematy bliskie mi właściwie od początku mojej pracy zawodowej. Kantar to świetne miejsce, jestem dumny, że tu pracuję i że będę mógł wpływać na to, jak firma będzie wyglądać w przyszłości - komentuje Michał Prządka.

- Jesteśmy przekonani, że doświadczenie Michała oraz jego dotychczasowe zaangażowanie w prace Kantara na stanowisku szefa Operations, pozwolą nam jeszcze sprawniej realizować trwającą transformację oraz szerzej patrzeć na przyszłość Kantar Polska -  dodaje Kamil Michalski, COO Kantar Polska.

Jest absolwentem informatyki oraz socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 2002 roku związał się z branżą badawczą,  najpierw jako badacz ilościowy, potem jako programista a wreszcie jako szef działu nowych technologii w Kantarze. Współautor wielu narzędzi analitycznych i systemów usprawniających proces badawczy. W latach 2015-2017 prezes firmy technologicznej EL Passion, gdzie odpowiadał za strategię i rozwój w nowych obszarach biznesu.

Zarząd Kantar Polska

W zarządzie Kantar Polska obok Michała Prządki zasiadają ponadto: Rafał Grodzicki - finance business partner, Marlena Huszczak - CHR director, Poland, Russia and CEE, Katarzyna Jęczmyk - HR business partner, Kamil Michalski – chief operating officer.

W grudniu 2020 roku firma ogłosiła rezygnację wieloletniego prezesa Krzysztofa Kruszewskiego oraz zwolnienia grupowe.

Dołącz do dyskusji: Michał Prządka w zarządzie Kantar Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarko
Jak firmy widzą te naciągane sondaże Kantar dla Gie Wu i TVN24 to mają w nosie takie badania marketingowe wydłubane z nosa.. W niczym nie pomogą w biznesie, a jezszce zawierzenie im może drogo kosztować nietrafionym produktem czy strategią marketingową
odpowiedź
User
kano
Jak to jest zatrudniać przekręta Szczawińskiego??????????????
odpowiedź