SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opony Michelin w reklamie testuje Mercedes-Benz AMG GT Black Series

Agencja BETC Paris przygotowała kampanię dla marki Michelin, w której jej opony są testowane za pomocą supersamochodu: Mercedes-Benz AMG GT Black Series.

Marka Michelin we współpracy z agencją BETC Paris przygotowała kampanię, która ma promować jej wysokowydajne produkty za pomocą samochodu Mercedes-Benz AMG GT Black Series, najbardziej ekskluzywnego pojazdu z linii Mercedes-Benz, który kosztuje 325 000 dolarów.

Michelin jest wyłącznym dostawcą opon do Mercedesa-AMG GT Black Series, najmocniejszego seryjnego samochodu, jaki kiedykolwiek wyprodukował ten niemiecki producent. Dla tego pojazdu Michelin zarezerwował swoją najlepszą oponę sportową: Michelin Pilot Sport CUP 2R, znaną również jako „przebijacz w czasie okrążeń”.

Jako ukłon w stronę ekskluzywnej współpracy obu marek, opony zostały nawet spersonalizowane dla Mercedesa-AMG GT Black Series w dwóch konkretnych wersjach, które mają charakterystyczne elementy stylistyczne oraz wysoce stylizowane, natychmiast rozpoznawalne ściany boczne.

Aby podkreślić to partnerstwo, Michelin, Mercedes-AMG i BETC połączyły siły z Cream, aby wyprodukować film reklamowy, w którym Mercedes-AMG GT Black Series rozpoczyna szalony wyścig ze stoperem.

 

Dołącz do dyskusji: Opony Michelin w reklamie testuje Mercedes-Benz AMG GT Black Series

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl