SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Miliony piw są w Tatrach” - 12 mln piw Tatra w drugiej edycji loterii

Ruszyła druga edycja loterii promocyjnej piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”. Akcję obsługuje agencja G3, a  towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH-Art, Global, Heart&Brain, MediaVest i Roots PR.

W ramach promocji, pod zawleczkami wybranych opakowań każdego z trzech wariantów piwa Tatra (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne, Tatra Niepasteryzowane) umieszczono informację o wygranej. W puli znalazło się 12 mln jego półlitrowych puszek, które można odebrać w wybranych sklepach (ich lista znajduje się na stronie tatra.pl).

Każda odebrana w loterii nagroda oznacza też dodatkowe wsparcie od Tatry dla Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (marka od 8 lat jako oficjalny sponsor współpracuje z GOPR).

Przypomnijmy, że w pierwszej edycji loterii do wygrania było 8,5 mln półlitrowych puszek piwa Tatra.

Obecną promocję, która potrwa do połowy października 2016 r., wspierają działania reklamowe w telewizji (kampania w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) i punktach sprzedaży (dedykowane materiały POSM). Uruchomiono również infolinię konsumencką, pod którą udzielane będą informacje na temat loterii (tel. 22 100 40 95).

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Projekty opakowań przygotowały agencje MH-Art i Global, za komunikację odpowiada agencja Heart&Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest, a działania PR realizuje agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Miliony piw są w Tatrach” - 12 mln piw Tatra w drugiej edycji loterii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Patryk
Wybierając te piwo pomimo promocji a inne z połki zdecydowanie wybrał bym Perłe. Niepotrzebna jest promocja żeby zdobyć konsumentów.
odpowiedź