SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Milka ma nowy design. Największe zmiany od 25 lat

W tym roku marka Milka (Mondelez Polska) przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na nową recepturę, opakowania i odmieniony kształt kostek.

Article

Jak podano w komunikacie "w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak".

Nowa odsłona to również zmienione opakowania zarówno małych, jak i dużych tabliczek Milka. Utrzymane są w charakterystycznym dla marki kolorze Lilac, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, który celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin.

Nowy design czekolad Milka

Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie. Na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.

Wprowadzaniu zmian w samym produkcie towarzyszyć będzie szeroka kampania obejmująca działania marketingowe, sprzedażowe i PR-owe. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.

Więcej informacji na temat kampanii marka poda wkrótce.

Dołącz do dyskusji: Milka ma nowy design. Największe zmiany od 25 lat

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl