SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mondelez ruszył z czwartą odsłoną kampanii "Milka. Sercem z Naszymi"

Firma Mondelez rozpoczęła czwartą edycję kampanii "Milka. Sercem z Naszymi", w której - jako sponsor Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich - zachęca do wspólnego kibicowania.

W ramach czwartej odsłony kampanii, realizowanej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu dla polskich skoczków. Tegoroczna kampania 360° obejmuje m.in. wsparcie w telewizji i digitalu, niestandardową współpracę z wieloma partnerami handlowymi oraz ogólnopolską loterię.

Osią tegorocznej kampanii jest bliskość. Działania obejmują wsparcie mediowe, sprzedażowe i PR-owe.

Przez cały sezon, w trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji TVN i TVP będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM w całej Polsce zaplanowano specjalne akcje sprzedażowe. Ponadto od 1 lutego wystartuje loteria, w której będzie można wygrać nagrody pieniężne.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Ogilvy. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada Ad Value. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Milka od ponad 25 lat wspiera sporty zimowe na świecie. W 1995 roku marka po raz pierwszy została sponsorem sportów zimowych, pojawiając się z fioletową krową Lilą na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu towarzyszy sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw Świata.

W świat skoków narciarskich Milka wkroczyła jako sponsor Martina Schmitt’a – partnerstwo to zaczęło się podczas Pucharu Świata FIS w 1999 roku i trwało przeszło 17 lat. Marka była także dwukrotnie głównym sponsorem prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni. Od 2014 do 2017 r. ambasadorem marki w skokach narciarskich był Andreas Wellinger.

 

Dołącz do dyskusji: Mondelez ruszył z czwartą odsłoną kampanii "Milka. Sercem z Naszymi"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl