SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Multikinach rusza cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, ambasadorami Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz

W Multikinie wystartował premierowy cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard", skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza.

Co poniedziałek w szesnastu Multikinach w Polsce, o godz. 19:30 prezentowane będą filmy wybrane przez ambasadorów cyklu, dziennikarkę Grażynę Torbicką i redaktora naczelnego portalu Filmweb.pl, Michała Walkiewicza.

Projekcję każdego tytułu poprzedza premierowy odcinek programu „Mistrzowie Kina Mastercard”, prowadzony przez dwójkę krytyków. Po projekcjach odcinki programu dostępne będą także na portalu Filmweb.pl, który – jako partner projektu – uruchomił na jego potrzeby specjalną podstronę.

- Przy planowaniu cyklu istotna była dla nas jego szeroka dostępność. Stało się to możliwie m. in. dzięki zastosowaniu formuły video  i nagrywaniu programu, który będzie można obejrzeć przed seansami  w kilkunastu kinach w Polsce. Wprowadzając takie rozwiązanie dajemy szerokiemu gronu widzów możliwość obejrzenia ważnych filmów  i wysłuchania głosów wybitnych krytyków dzięki nowatorskiemu kinowo-internetowemu formatowi – wyjaśnia Mariusz Spisz, commercial director Multikina.

„Mistrzowie Kina Mastercard” w 16 Multikinach

Seanse będą pokazywane w następujących Multikinach: w Warszawie (na Targówku i Ursynowie), Poznaniu (w Multikinie Malta), Gdańsku, Sopocie, Szczecinie, Wrocławiu, Rzeszowie, Olsztynie, Pruszkowie, Łodzi, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy i Kielcach.

Pierwszym filmem prezentowanym w ramach projektu jest „Zimna Wojna” zdobywcy Oscara Pawła Pawlikowskiego. 4 i 11 marca widzowie będą mogli zobaczyć „Faworytę” Jorgosa Lantimosa.

W kolejnych tygodniach (18 i 25 marca) zaprezentowany zostanie amerykańsko-libański dramat „Kafarnaum” Nadine Labaki. Na początku kwietnia (1 i 8 kwietnia) w ramach cyklu wyświetlony zostanie japoński dramat „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy.

„Mistrzowie Kina Mastercard” promowany jest kampanią w kinach sieci Multikino, w serwisie Filmweb.pl, a także w social mediach. Za kreację odpowiadają agencje: Ferment Kolektiv, Isobar Polska i McCann Worldgroup. Realizacją kampanii zajmują się działy marketingu polskiego oddziału Mastercard Europe i Multikino oraz Multikino Media.

Producentem wykonawczym cyklu jest Ferment Kolektiv. Partnerem komercyjnym cyklu jest Mastercard.

Dołącz do dyskusji: W Multikinach rusza cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, ambasadorami Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dno
A przed każdym seansem godzina reklam.Nie wchodzę
odpowiedź
User
Doda
A przed każdym seansem godzina reklam.Nie wchodzę
wyliż mi stopy
odpowiedź
User
krakowiaczek jeden
kino mastercard. śmierdzi bzdurą. zwłaszcza z Grażyną, która rzuca sucharami nie do przyjęcia.
odpowiedź