SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Proszek i płyn do prania Mr. Ziggi trafił do sprzedaży w Lidlu, Zygmunt Chajzer w kampanii "Czysta kasa"

Od czwartku w sklepach Lidl można kupić proszek i płyn do prania Mr. Ziggi, których ambasadorem marketingowym jest dziennikarz radiowy i prezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer. Produkt jest promowany m.in. w konkursie antenowym w Radiu Złote Przeboje.

W ofercie marki Mr. Ziggi dostępne są proszek do prania w wersji do białego i do koloru w opakowania 500g, 2,5 kg i 5 kg oraz płyn do prania kolorów o poj. 1,5 l.

W sklepach Lidl w czwartek pojawiły się proszek w opakowaniu 500 g kosztującym 4,99 zł oraz płyn 1,5 l w cenie 14,99 zł. Pozostałe opakowania można kupić w internecie: w serwisie Mr-ziggi.pl, profile marki w mediach społecznościowych oraz na stronie eurochemia.com. Opakowanie 500 g kosztuje tam 6,99 zł, 2,5 kg - 29,99 zł, 5 kg - 44,99 zł, a płyn 1,5 l - 14,99 zł.

Środki piorące Mr. Ziggi są produkowane przez firmę Clovin, a jej wyłącznym dystrybutorem jest Europe Distribution Group.

Reklamy podkreślają, że środki piorące Mr. Ziggi zwalczają nie tylko zabrudzenia, lecz także roztocza i bakterie. Produkty nie zawierają fosforanów, zeolitów i alergenów, są sprzedawane w ekologicznych opakowaniach.

 

W ramach kampanii w Radiu Złote Przeboje, w którym audycję od wielu lat prowadzi Zygmunt Chajzer, ruszył konkurs "Czysta kasa". Potrwa do połowy listopada, za realizację odpowiada agencja 2Win.

 

Mr. Ziggi powstał, kiedy Chajzer przestał reklamować Vizir

Twórcą marki Mr. Ziggi jest Zygmunt Chajzer, który ogłosił że pracuje nad stworzeniem własnego proszku do prania w sierpniu 2018 roku, niespełna miesiąc po tym jak koncern Procter&Gamble postanowił zakończyć współpracę, w ramach której Chajzer przez kilkanaście lat był ambasadorem oraz bohaterem reklam środków piorących Vizir. Zastąpiła go w tej roli Anna Starmach.

P&G tłumaczyło wówczas rozstanie z wieloletnim dziennikarzem i prezenterem tak: - Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat - mówiła Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji w Procter&Gamble.

Informacje o tym, że środki piorące Mr Ziggi można już kupić, podał w środę wieczorem na Instagramie syn Filip Chajzer.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Panie i Panowie. Oto jest. Efekt naszej ciężkiej ponad rocznej pracy. MR ZIGGI @mrziggiofficial (proszek oraz płyn do prania) od jutra do kupienia w sieci @lidlpolska. Tata (niekwestionowany symbol prania w Polsce 🇵🇱❤️💪) wymarzył sobie produkt, którego jeszcze na rynku nie było. W pełni hipoalergiczny, proekologiczny i przyjazny całej rodzinie 👪. Produkowany w Czyżewie na Podlasiu. W fabryce dbającej o środowisko 🏭🌲🌳☘️🌴🌳, która prąd czepie z paneli słonecznych ☀️ Pomysł był mój. Projekt pudełka (karton i lniany sznurek) mój. Więc - Dwie sztaby pan siara. Jedna sztaba pan wąski? 😂 nie do końca. Zyskiem ze sprzedaży w Lidlu chcemy się podzielić z @adopcja IOP w Otwocku - Fundacja Rodzin Adopcyjnych. Tam też trafi zapas Zigiego 💪💪💪 ps. wg mojego pierwotnego pomysłu proszek miał się nazywać #GejzerBieli ale... tata się nie zgodził 🙈🙈🙈 jak to tego doszło nie wiem 😂😂😂 https://mr-ziggi.pl/ #nowywymiarprania #mrziggiofficial

Post udostępniony przez Filip Aleksander Chajzer (@filip_chajzer)

Część zysku ze sprzedaży dla fundacji

Filip Chajzer zdradził, że nazwę proszku wymyślił jego ojciec, a on jest autorem projektu opakowania oraz był pomysłodawcą tego, by proszek był produkowany w Czyżewie na Podlasiu, w fabryce czerpiącej prąd z paneli słonecznych. Filip Chajzer ujawnił też, że zyskiem ze sprzedaży marki Mr Ziggi w Lidlu wspólnie z ojcem podzielą się z Fundacją Rodzin Adopcyjnych w Otwocku. Nie określił jednak, jaka jego część trafi do tej organizacji.

Dołącz do dyskusji: Proszek i płyn do prania Mr. Ziggi trafił do sprzedaży w Lidlu, Zygmunt Chajzer w kampanii "Czysta kasa"

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krakus
Nigdy nie przyłożę ręki do wzbogacenia się beztalencia Ch.
odpowiedź
User
anna
Największe opakowanie (5 kg proszku) za 44,99 zł ? Za tyle to ja mam opakowanie 10 kg oryginalnego proszku niemieckiego.
odpowiedź
User
Ania
A mógł się nazywać po prostu Zbyszek
odpowiedź