SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MullenLowe MediaHub znów wygrał obsługę Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na obsługę digitalową Majonezu Kieleckiego, produkowanego przez WSP Społem w Kielcach.

To już druga umowa pomiędzy agencją a marketerem w ostatnim czasie. MullenLowe MediaHub planował media w digitalu do bożonarodzeniowej kampanii Majonezu Kieleckiego w 2020 roku.

Teraz agencja zajmie się obsługi kampanii szykowanej w związku ze świętami Wielkanocnymi. MullenLowe MediaHub będzie odpowiedzialny za planowanie oraz zakup powierzchni wideo w internecie.

Odpowiadającym za to zespołem kieruje Piotr Michalak,  head of digital client service MediaHub.

Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub znów wygrał obsługę Majonezu Kieleckiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl