SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pięć polskich projektów wyróżnionych na European Excellence Awards 2019

Polskie agencje i firmy otrzymały łącznie dwie nagrody główne i trzy nominacje w konkursie European Excellence Awards 2019 dla najlepszych projektów komunikacyjnych w Europie.

Kampania „Jestem zagrożonym gatunkiem”, którą agencja Imago Public Relations wspólnie z Agencją 2012 zrealizowały dla WWF Polska, została nagrodzona w konkursie w dwóch kategoriach: social media oraz najlepsza kampania w krajach: Polska, Ukraina, Republika Mołdawii. W tej drugiej kategorii nominowano też Bank Gospodarstwa Krajowego za kampanię Dzień Pracownika oraz Hi.agencję i OneMulti za projekt #niezaklinaj na rzecz Polskiej Izby Ubezpieczeń.

W kategorii brand relationship nominowano kampanię "Mali ratownicy", którą na zlecenie marki Volkswagen zrealizowały PHD Media House, Public Dialog i El Padre.

Tytuły European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji od 2007 roku.

Gala wręczenia nagród European Excellence Awards 2019 odbyła się 29 listopada w Lizbonie.

Dołącz do dyskusji: Pięć polskich projektów wyróżnionych na European Excellence Awards 2019

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl