SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną

Sieć elektromarketów Neonet z okazji 16. urodzin zmienia system identyfikacji wizualnej.

W ramach nowego systemu identyfikacji wizualnej powstało między innymi nowe, odświeżone logo marki. Zmiany dotyczą również warstwy kolorystycznej i typograficznej.

- Metamorfoza obejmuje wszystkie obszary działalności Neonet - zarówno sklepy stacjonarne,  stronę sklepu internetowego profile w mediach społecznościowych, jak i komunikację wizerunkową i promocyjną. Dobór kolorów budzi natychmiastowe skojarzenia z marką Neonet i podkreśla naszą koncentrację na trendach i nowoczesnych technologiach. W komunikacji pojawiają się nowe, nowoczesne barwy takie jak grafit,  szarość czy neonowa zieleń symbolizująca elektryzujące okazje - wyjaśnia Anna Walicka z Neonet.

Nowa identyfikacja powstała we współpracy z agencją reklamową Brand New Attitude.

- Szyldy zamontowane na salonach to podstawowy punkt styku komunikacji wizualnej z szerokim odbiorcą, dlatego skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz - tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny bna/ Brand New Attitude.

Neonet ma sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl.

Dołącz do dyskusji: Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl