SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Netfilm” podrożał o 2 zł

Cena dwumiesięcznika „Netfilm” (publikowanego przez Wydawnictwo Bauer) wzrosła z 7,99 do 9,99 zł. Nie zmieniła się jego objętość.

- Niestety, wszystko dookoła drożeje, a jedna podwyżka wpływa na inne, dlatego zmiana ceny nie ominęła także i nas. Mamy jednak nadzieję, że ta różnica nie będzie dla was uciążliwa - stwierdził we wstępniaku w nowym numerze Artur Kosiński, redaktor naczelny „Netfilmu”.

- Aby trochę oszczędzić, możecie kupować NETFILM w prenumeracie, wychodzi zdecydowanie taniej. Zachęcamy też do zakupu wersji elektronicznej - dodał.

Wydanie „Netfilmu” ma niezmiennie ma 92 strony. Magazyn ukazuje się od początku 2018 roku.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z początkiem br. zdrożało wiele tytułów prasowych, w tym zdecydowana większość dzienników ogólnopolskich i gazety regionalne wydawane przez Polska Press. Tygodniki „Do Rzeczy” i „Newsweek Polska” już w kwietniu podrożały kolejny raz - ten pierwszy łącznie o 2 zł, a drugi o 1,40 zł. W ostatnich tygodniach kolejny raz zdrożały dzienniki Polska Press.

W ub.r. przychody Wydawnictwa Bauer zmalały o 2 proc. do 353,55 mln zł, liczba pracowników - z 523 do 506, a zysk netto - ze 107,82 do 98,93 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Netfilm” podrożał o 2 zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl