SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix przejmuje kolejne studio gier

Spry Fox to już szósty deweloper gier, którego przejmuje platforma streamingowa Netflix.

Spry Fox to wyróżnione nagrodami niezależne studio skupiające się na przygotowywaniu oryginalnych gier relaksujących. W swoim portfolio ma takie tytuły jak „Triple Town”, „Alphabear” czy „Cozy Grove. Dzięki pozyskaniu tego studia zostanie rozbudowany też katalog gier Netflix.

– Gdy 12 lat temu razem z Davidem zakładałem Spry Fox, chcieliśmy stworzyć miejsce, w którym sympatyczni i kreatywni ludzie będą mogli tworzyć we wspierającym środowisku piękne i oryginalne gry przynoszące radość ich użytkownikom – opowiada Daniel Cook, współzałożyciel Spry Fox. – Po wielu szczerych rozmowach uznaliśmy, że wspaniale będzie dołączyć do Netflix jako wewnętrzne studio i opracowywać niezwykłe gry wspólnie z tą firmą - dodał Cook.

W Spry Fox trwają teraz prace nad nową grą o nazwie "Cozy Grove 2".

W listopadzie Netflix będzie świętować pierwszą rocznicę wprowadzenia do oferty  gier. Na początek fanom udostępniono pięć gier mobilnych - "Stranger Things: 1984", "Stranger Things 3: The Game" (obie produkowane przez studio BonusXP), "Shooting Hoops", "Teeter Up" (gry studia Frosty Pop) oraz "Card Blast" (produkcji Amuzo & Rogue Games).

Netflix ma ponad 220 mln subskrybentów  

Netflix ma na świecie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

Z danych Mediapanelu wynika, że we wrześniu br. jego stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników. To 41,13 proc. wszystkich internautów z kraju. Każdy subskrybent spędził przy treściach platformy średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Dołącz do dyskusji: Netflix przejmuje kolejne studio gier

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl