SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy konkurs napojów Hemp Tea, produkt dostępny sklepach Lidl oraz Netto

Produkty marki Hemp Tea, które miały swoja premierę w wakacje rozszerzają sieć dystrybucji. Od 19.09 dostępne są w sklepach Lidl oraz Netto na terenie całej Polski. Akcji towarzyszy konkurs, w którym nagroda główna to gotówka o wartości 10 000 PLN. W kampanię promocyjną marki w dalszym ciągu zaangażowany jest Karol „Blowek” Gązwa.

Od 19 września sieć dystrybucji produktów Hemp Tea, produkowanych przez firmę Excellence Cannabis, rozszerzona została o sklepy Lidl i Netto w całej Polsce. Lunchowi produktów towarzyszy konkurs konsumencki, w którym do wygrania są nagrody pieniężne o wartości 13 500 PLN.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt Hemp Tea oraz opisać swój talent. Więcej informacji o konkursie oraz jego regulamin znajdują się na stronie https://hemptea.me/konkurs oraz pod postem FB https://www.facebook.com/photo/?fbid=182080824317973&set=a.174577985068257.

Akcję promocyjną wspierać będzie Karol „Blowek” Gązwa. Zgłoszenia można przesyłać do 30 września.

Linię produktów Hemp Tea tworzą dwa produkty - Hemp Tea Energia Mango oraz Hemp Tea Energia Malina. Są to orzeźwiające napoje niegazowane, z dużą zawartością soków oraz witamin B, C i D. Ciekawego smaku Hemp Tea dodają ekstrakty z konopi siewnych, chmielu oraz czarnej herbaty. Schłodzony napój na bazie mrożonej herbaty doskonale gasi pragnienie i dodaje energii podczas dnia pełnego obowiązków.

Hemp Tea Energia zawiera witaminy B i C, które przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Korzystny efekt wynikający z deklarowanego działania witamin zawartych w produkcie występuje w przypadku spożycia jeden raz dziennie 250 ml napoju. Produkt nie posiada w składzie substancji konopnych CBD ani THC i jest przeznaczony zarówno dla młodszych jak i starszych konsumentów.

Blowek, reprezentowany przez agencję WE!RE Fantasy, to autor największego w Polsce pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube (ponad 4,8 mln). Opublikował ponad 1500 filmów wideo. Na Instagramie obserwowany przez 1,8 miliona osób. Dotychczas promował m.in. kalendarz adwentowy Nutelli, markę lodów Kaktus czy produkty Starbucksa.